Herkese İyi Bayramlar😇🙏
Ben bana söylenilen yalanı hemen anlarım.
Zaten hemen herşeyden haberim olur😀
Ben bana söylenilen yalanı hemen anlarım.
Zaten hemen herşeyden haberim olur😀
İyi bayramlar , bol etli mutlu günler 😅 .
Kendimde güvendiğim özellik hamaratlığım..
☺️
Kendimde en çok güvendiğim şey sanırım empati yeteneğim çünkü birinin ne hissettiğini kelimelere dökmeden anlayabiliyorum bazen bir bakıştan bazen bir sessizlikten içindeki fırtınayı hissedebiliyorum bu yüzden insanlar yanımda kendilerini rahat hissediyor en çok da bu yönümle gurur duyuyorum çünkü bu dünyada en çok ihtiyaç duyduğumuz şey anlaşılmak ve ben birini gerçekten anlayabildiğimde içimde tarif edemediğim bir huzur oluşuyor o yüzden biri üzgünken yanında olmak, biri sevinirken sevincesine ortak olmak bana göre en güçlü yanım çünkü insanı en çok iyileştiren şey bazen sadece birinin onu hissettiğini bilmesi oluyor
Açık sözlüyüm..
Teşekkür ederim
Güzelliğim 💅🏼
Teşekkür ederim aşkoomm 💖
Güzelliğin her zaman göz kamaştırıyor 💖🖤
Bayramın kutlu olsun Sinem! 😇 Sana şunu net söyleyeyim, ben insanların gerçek niyetini çok kısa sürede anlarım. Gözlerinden, ses tonundan, beden dilinden yakalarım. Kimin neyi niye söylediğini, o an nasıl hissettiğini hemen çözerim, asla gözümden kaçmaz! 🙃 İnsanları çözmek benim işim 🔎
Cevap
48Cevap
Ben kendi değerimi bilen, iç özüme bakan, bakış açısıyla farkındalık oluşumu ve kendimi tanıyorsam başkalarına da tanırım.
Hepsine güveniyorum beaa
İyi bayramlar hislerim kuvvetlidir
Asla pes etmem istediğimi alırım
Hayal gücü ve sporcu kişiliğim..
Üşengeçlik konusunda kendime tamamen güvenirim 😂😂
Eğer bana ihtiyacınız varsa iki elim kanda olsa koşarım ve üzerime düşeni en iyi şekilde yaparım 😇
İyi bayramlar çiçek 🙏🏻🌺
İnsnaların dis görünüşunden tüm karakterini analiz ederim
Ve doğru çıkar heellele💋
İyi bayramlarrrrrrr💋
Risk almak bu konuda üstüme tanımam balım😘🌹
Hislerime güveniyorum %99 yanılmamışımdır 😅 iyi bayramlar diliyorum 🙏
Kolay kolay söz vermem söz verirsem yerine getirmek için özen gösterir ve sözümü tutmaya muhakkak çalışırım…
Bana karşı söylenen yalanlar bir bir ortaya çıkar özelliğim değil ama neyse
Herkeste bulunmayan ; zeka 🧠😎
mistisizm, bilgelik ve bazan de mizah
yüzme ve masa tenisini (şortsuz) unutmam
Tersim pistir
Tersime Muhatap olan herkes hak verdi😃
Narsist nerde ise özel yeteneklerim sayesinde bulma konusunda wow bir özelliğim var
Takıntı huyum var ne yaparsan yap güvenmedim mi hiç bir şekilde muhatap olmam
Sadık biriyim hatta çok çok fazla aşırı derecede sadık biriyim
Özgüvenim yüksek ve ortamlarda çabuk fark edilen bir yapım var
Hayatımdaki kişilerin çoğu zaman kısa süre içinde yapacağı kötü bir olayını hissediyorum görüyorum
İstikrarlı olmak ve bir şeyi gerçekten istiyorsam sonuna kadar peşini bırakmamak.
Duyduklarının fazlası var.
Çünkü ses tonu , mimik insanı daha net belli edendir.
Biraz safım (bu güvenilecek bir özellik değildir sanırım)
Dostluğum ve sırdaşlığım 😇
Açık sözlü ve dürüst biriyim yapmacık değilim
Teşekkür ederim size de iyi bayramlar dilerim
İnsanları çok kolay şekilde tanıyorum
Sence bu özellik iyi bir şey mi?
Merhametliyimdir
Süper uber epik mega ultra zekam ve boyama kitaplarım
Yalan söylemem jdjjd
Bende yalanları öğrenmede bir numarayım😀😀😀😂
Harika
İntikamcı değilim.
Anlayışlı olmam tabi ki
Kararlılık ve disiplin
Sadakat, müzik kültürü, empati..
İçime doğan şey ne olursa çıkar
Genel olarak kendime güvenirim
Çok sağlam kavga ederim
Sabırlı ve azimliyimdir.
Damarıma basılırsa her şeyi yapabilirim
İnsanların niyetlerini anlarım ama konduramam
Hislerim kuvvetlidir bea 😃
Hislerim kuvvetlidir.
Sır saklamak özelliğine güvenirim.
Anlaştığımız zamanda olurum. Geç kalmam
Boş işlerde bir numarayim
İnsan sarraflığı
6. Hissim kuvvetli.
Ne güzel 🙂
Çoğu ayrıntılar hiç gözümden kaçmaz. 😉
Dürüstlük
Hiçkimsede yok nerdeyse , en çokta güvendiğimiz insanlarda
Benimde 6. hislerim var içime doğar , kimseye muhtaç değilim 🦅😂
Hemen anlatmaya başla shshshx
Ohooo , söylemen lazım 1-2 tane yoksa kurtulamazsın pençelerimden 🦅😂
Dedikodu nooo
Bilgi alisverisi-transferi Yess ahshshshs
Pis gsli shshsh
El becerisi gerektiren işler
Anında karar verebilmek.
Zeki caliskan
tembelligim
Valla Rabbime güveniyorum kendime güvenmiyorum
iyi araba kullanirim
Çok iyi sır saklarım
Ben çok iyi ağlama numarası yapıyorum 😅
Cesaret
Objektifim
Güvenilir biriyim 😃
Nerden başlasammm😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?