Geç açılanlardan mısınız yoksa zamanında mı açıldınız?

Kendim için keşke daha çok şey isteyebilmeyi öğrenseydim zamanında. Taşrada büyüdüm. Büyükşehirde eğitim aldım ailem nadiren aradı sordu sorunca da bir istemek yük geldi dengeleri bir tutturamadık isteme konusunda beni de kendi başının çaresine baksın diye saldılar. Ailemden bile olgun olduğum için yoldan falan çıkmadım ama büyük badireler atlattım genel bir Türk genci olarak. Şimdi kardeşimin de uzakta okuması söz konusu ona da aynı şekilde yaklaşıyorlardı kendi başının çaresine baksın diye. Döküldüm. Kendiniz gelince karşıdan karşıya geçemiyorsunuz o yaşta kendi başının çaresine bakmasını istiyorsunuz dedim. Mesajı aldı sonunda.

Geç açılanlardan mısınız yoksa zamanında mı açıldınız?
Cevapla