İkilem'de kaldığınız durumun zarar mı sizi ilgilendirir yoksa durumun kendine olan payı mı?

Herkese "SELAMLAR" 🙋‍♂️

hayra yöneli iyi niyetli bakışlar diliyorum..

İkilem'de kaldığınız durumun zarar mı sizi ilgilendirir yoksa durumun kendine olan payı mı?
Cevapla