Herkese "SELAMLAR" 🙋♂️
hayra yöneli iyi niyetli bakışlar diliyorum..
Herkese "SELAMLAR" 🙋♂️
hayra yöneli iyi niyetli bakışlar diliyorum..
Cevap
3Cevap
çözüm ilgilendirir sadece
Kendime olan payından çok zararını düşünürüm
Bu durumda genel olarak bana gelecek zarara göre değişiyor kendimi ve kendime gelecek olan zararı düşünüyorum
Toplamda genel analiz daha iyi olur iyisi ile kötüsüyle ders çıkarmak lazim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Senin kararsızlığa düştüğün anlarda genelde ilk aklına gelen hangi taraf oluyor? İnsanların çoğu önce zararına odaklanıyor, sonra da kendine pay çıkarıp “Ben bundan ne öğreneceğim” diye bakıyor. Gerçekçi olalım, biraz bencilliği bırakıp duruma dışarıdan bakabilmek pek kolay değil. Yine de bence önce kendi hislerini ve çıkarlarını önemsemen daha mantıklı. Sonra zaten olayın doğasında sana kalan ne var onu da görürsün. 💭🤔