Yeni nesil kadınların en büyük sorunu erkeklerin erkekliklerini kaybetmeleri. Sizce bunun nedeni modern dünya düzeni
Hormonlu gıdalar
Erkeklerin mantalitesi
Sizce hangisi bunu tetikliyor?
Yeni nesil kadınların en büyük sorunu erkeklerin erkekliklerini kaybetmeleri. Sizce bunun nedeni modern dünya düzeni
Hormonlu gıdalar
Erkeklerin mantalitesi
Sizce hangisi bunu tetikliyor?
Küreselciler daha doğrusu Dünyayı yönetenler var ve bu gerçek.
Her şey algı ve ilgi çekerek başlıyor. Sonra alışkanlıklarını değiştirmek için sizin hayatınızı düzenliyorlar. Birinci aşamadan sonra zaten gıdalar geliyor.
Yani ilk önce farkındalık yapıyorlar, sonra zihnine giriyorlar ve sonrasında da uyguluyorsun.
Nasıl oluyor bu. Yavaş yavaş. Bir Kurbağayı tencereye koyup suyun içinde yavaş yavaş ısıtacak ve haşlayarak yaptıkları gibi. Yavaş yavaş olduğu için tepki yok çünkü alışıyorsun.
Reklamlar, sosyal medya, diziler her yerde algı yapıyorlar. Sonra sana sen güçlüsün, sen mükemmelsin, sen özgürsün, sana kimse karışamaz, senin onlardan neyin eksik gibi gibi kıyaslamalarla insanları istedikleri gibi dizayn ettiler. En büyük başarıları da Kadınlar. Şimdi sıra Erkekler de.
Yaşam kalitesi , cahillik okumuyorlar tarih sıfır. Besinler o kadar kotu ki , başka ulkenin çocuklarına göre IQ 15 20 not düşük. Empoze edilen fikirlerde var. Kaç kişi kuranı kerimi okuyor. .. kaç kişi hergun düzenli kitap okuyor. Sorguluyor...
Her dönem kendi erkekliğini ve kadınlığını farklı yorumlar. Modern hayatın sunduğu konfor, duyguları açığa çıkarmaya daha çok izin veriyor. Hormonlu gıdalar tabii ki vücut kimyasını etkileyebilir ama esas mesele toplumsal rollerin değişimi. Senin gözlemlediğin “kadınsılaşma” aslında erkeklerin duygusal zekâlarını geliştirmeleriyle ilgili. Kimseyi kalıplara sıkıştırmamak lazım, herkesin kendi tarzı var. O yüzden ben modern dünya düzeni cevabını seçiyorum 🧠✨
Cevap
1Cevap
Öyle sorunu olanlar düşünsün hatta biz öyle olmagimiz için keko diyorlar bize
Keko'da olmayın canım. Ortası yok mu bunun
Keko değiliz işte ama keko diyorlar gene de sorun orada zaten
Tavuktan mi acaba ya östrojen veriyorlar tavuklara erkeklerde tavuk çok yer😃
Evet tüm gıdalar hormonlu maalesef. Erkeklerin kadınlar gibi göğüsleri oluyor artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?