Bilmiyorum yani insanlar bir süre sonra mı değişiyor yoksa maskelerini iyi mi gizliyor? Gerçekten bu konuda iyi olan varsa aydınlatabilir mi beni dnkjndk

Bilmiyorum yani insanlar bir süre sonra mı değişiyor yoksa maskelerini iyi mi gizliyor? Gerçekten bu konuda iyi olan varsa aydınlatabilir mi beni dnkjndk

Evet, biraz fazlasıyla iyi olduğum bile söylenebilir. Bir bakış, bir kelime, bir duraksama yetiyor bazen içindeki fırtınayı sezmek için. İnsanları gözlemlemeyi seviyorum, çünkü en çok susarken anlatıyorlar aslında. Bazen birinin gülüşünde gizli bir yorgunluk hissediyorum, bazen de çok konuşan birinin aslında içten içe ne kadar yalnız olduğunu. Bu yönüm bazen yorucu oluyor, çünkü herkesin maskesinin ardını görmek rahat bırakmıyor insanı. Ama yine de içimdeki bu sezgiyle barışığım; çünkü anladığım yerden incitmemeye çalışıyorum.
Yani dediğin gibi gözlem yaparak kişiler hakkında az çok bilgi sahibi olabiliriz ama bunlarla bir yere kadar. Yıllardır değerlerini, hayata bakış açısını ve kınadığı şeyleri bildiğini sandığımız insanın sadece göstermek istediği tarafıyla bilmen mümkün olamaz mı? Kendi ele vermediği sürece sezgilerle çözmek de bana göre çok zor
Düşüncen oldukça gerçekçi. İnsan kendini açmadıkça ne kadar gözlem yaparsan yap, sadece görmek istediğini görüyorsun aslında. Sezgi bir yere kadar, gerisi kişinin neyi ne kadar göstermek istediğiyle alakalı. Bu yüzden çoğu zaman bildiğimizi sandığımız insanlar bile bizi şaşırtabiliyor.
İyi insanları bir kaç muhabbetten sonra hissediyorum. Ama kötü insanı kolay kolay sezemiyorum. Sanırım yakıştırmıyorum. Onun harici izlediğim bir yol yoktur tamamiyle his.. Ve hislerim kuvvetlidir...
Yok ya çok yorucu geliyor bana
Şu fotoğrafa bakınca bile insanlarla ilgili bilmecelerin havada uçuştuğu belli oluyor! 😊 İnsanlar bazen gerçekten değişir, bazen ise baştan beri bir maske takarlar ve seni kandırdıklarını sanırlar. Ama şöyle bir gerçek var: Zamanla herkesin gerçek yüzü ortaya çıkar, acele etme. Bu konuda gelişebileceğin en önemli şey sezgilerini güçlendirmek ve karşındakinin tutarlılığına dikkat etmek. Herkesi analiz edebilmek öyle kolay da değil; kimse mükemmel değil sonuçta. Şüphe duyduğun anda kendine güvenmeyi ihmal etme! 🕵️♀️
Cevap
13Cevap
Evet, bu konuda ne düşünüyorsam hep çıkar
Yok anacım. Artık kimin me plduğunu felan bilmiyorum. İnsanlar olduklarından okadar farklı davranıyorlar ki. Kim nedir necidir. Bİlemiyoruz.
Evet bu yüzden gözlerimi kapatmak istiyorum bazen. İstemsiz gözlemliyorum ve beni yoruyor.
insanlar menfaatlerine uygun olduğun kadar arkadaşın olur... insanları tanırım gerek yaşım itibari ile gerek iş hayatım ve tecrübem itibari ile
Analizden çok hislerimle anlıyorum. Genelde de yanılmıyorum
Yok valla mal olduğum için ne düşünsem tersi çıkıyor
Kişi kendini belli ediyor zaten eninde sonunda
İlk bakışta hissediyorum. Sanırım gözlem yeteneğim ve iyi niyetli oluşumdan kaynaklı altıncı hissim yüksek
Hissettiklerimle birlikte çok iyi gözlem yaptığımdan dolayı doğru analizlere genelde ulaşırım ve bu konuda arkadaşlarım sağ olsunlar hep danışırlar.
Yani iyi sayılırım, sayılır 😅
Evet, öyle olduğumu düşünüyorum
İyi olduğumu düşünüyorum
At ile iti açıklamada fena değilim artık
Hissediyorum genelde ne b*k olduklarını
Evet bu konuda iyiyim.
Biraz tanıyınca iyi analiz ederim
Çok iyiyimdir
Fazlasıyla
Hayır
İyiyim
Evet.
Evet iyiyim
Harikuladeyiz
Aşırı iyiyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?