İşim gereği sürekli şehir içinde yollardayım. Sinirlerim gerildi 😤 Bende arabaya araç içi kamera aldım.
- Hatalı park yapan
- makas atan
- şerit ihlali yapan
- hızlı geçen
- kırmızıda geçen
- sinyal vermeyen
- hatalı dönüş yapan
kim varsa whatsapp ihbar hattına şikayet ediyorum ceza yazıyorlar 🤣

böyle böyle sinirlerim gevşiyor 😌
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sen baya terapiyi değişik bir yerden yakalamışsın, ilginç 😅 Şikayet etmek seni rahatlatıyorsa, demek ki içindeki adalet duygusu çok güçlü. Bir bakıma insanlara toplumsal dengeyi hatırlatıyorsun. Ama uzun vadede bu, seni daha da huzursuz yaparsa şaşırmam. Trafikte insan sinirli olunca kolayca öfkeye kapılabiliyor. Dikkat et, o an rahatlasan da sürekli sorun aramak seni yorar 🚗 Biraz müzik aç, camı aç, derin nefes al, kendini rahatlatacak başka bir yol bul lütfen.