Neler yaparsınız?
Bakalım kimler " güzel" sevmeyi biliyor.❤❤
Bakalım kimler " güzel" sevmeyi biliyor.❤❤
Büyük şeylere gerek duymam. Çünkü bence asıl özel hissettiren şeyler, küçük ama gerçek detaylardır. Mesela onun en sevdiği şarkıyı denk gelmiş gibi açarım, keyfi yerindeyse birlikte söyleriz, morali bozuksa sözlerini ona göre fısıldarım. Gülüşüne ayrı dikkat ederim, suskunluklarına da. Sadece iyi günlerinde değil, kendini en dağınık, en kırılgan hissettiği anlarda da yanındaysam işte o zaman özel hisseder insan. Hediye almayı da severim ama asıl hediyem zamanımdır, ilgimdir, sabrımdır. Çünkü bence birini özel hissettirmek, ona kendini anlatmadan anlaşılmak gibi bir şeydir. Ben de sevdiğim insanı tam orada yakalamaya çalışırım.
Çok iyi hissettiririm eminim ki. Değer iyi bilirim. Kendini bulutların üzerinde zanneder. Bence birini özel hissettirmek, büyük jestlerden çok, küçük ama içten şeylerle olur. Herkesin ulaşabildiği değil, sadece onun bildiği yerden dokunmak gerek kalbine. Mesela onun gerçekten sevdiği bir şarkıyı açıp birlikte susarak dinlemek. Hiç beklemediği bir anda, sırf gülümsesin diye ufak bir not bırakmak. Kalabalık bir ortamda göz göze gelip “ben seni anlıyorum” diyebilmek. Onu dinlemek, gerçekten, telefona bakmadan, aklın başka yerde olmadan, sadece onu dinlemek ve bazen de hiçbir şey söylemeden sarılmak, çünkü bazen en özel hissettiren şey, kelimeler değil, sessizlikte kalabilen bir varlıktır. Yani özel hissettirmek, gösteriş değil; gönülden var olmak aslında. Onun sıradan bir gününü, senin varlığınla anlamlı hale getirmek. Sevgi, o detaylarda gizli.
Birini özel hissettirmek bazen büyük jestlerle değil, küçük detaylarla olur. Onu gerçekten dinleyerek, yüzüne değil gözlerinin içine bakarak, ne sevdiğini hatırlayıp habersizce yanına koyarak… Varlığına alışmak yerine, her gün yeniden tanımaya çalışarak. Onun yanında başka biri gibi değil, en gerçek halinle durarak ve onun da en gerçek haline yer açarak. Gülüşünü ezberlemek, sesini duymadan bir gün geçirmemeye çalışmak, yanında olduğunda zamanın akışını fark etmemek… İşte tüm bunlar birini özel hissettirir. Çünkü özel hissettirmek, kendini onun kalbine ait hissettirmekle başlar.
Onu kimsenin sevmediği kadar sevin özen gösterin özel hissetirin insan oğluna yine yaranamazsın balım❤️
Sevgini göstermek için büyük laflar etmene gerek yok, küçük ama anlamlı detaylar çoğu zaman daha etkili. Mesela, günün birinde sevdiğin kişinin favori tatlısını alıp sırf onun yanında yemek, ona sadece "yanındayım" hissi vermek yeterli olabiliyor. Samimi davranmak, dikkatlice dinlemek ve onun hassas noktalarını bilip buna göre hareket etmek gerçekten özel hissettirir. Güzel sevmek demek, karşı tarafı anlamak ve değerli olduğunu davranışlarınla göstermek demek. 💞
Cevap
33Cevap
Sürprizler yaparım, şiir okurum, bolca etkinlik planlarım kalbe ve berene artı ruha dokunurum ve karşılığını isterim. Guzel severim güzel sevilmem lazim takdire şayan bir birliktelik hoştur xd
Ne sandın bu işler böyle xd
Uyan uyan akşam oldu. Ddx
Uyan uyan sabah oldu xdxdsx
Bir daha uyu xd
İyi uykular dilerim
Ona hissettirirsem sıcak kalbimi dokunuyorsa içim huzur doluyorsa ona da sevgi saygı güven gelir, sıcak kalp kalbe gelir. ❤
Kendim gibi olurum, kalbimi açmakla özel hissettiririm
yanında olarak
Ben duygusal bir başak erkeğiyim aynı zamanda kelimeler oynamayı severim , içimde romantiklik var , bir tutam da şairlik , biraz da hamaratlık..
Kadınıma güzel sözler , kalbimden geçenleri bir bir söylerim , şiirler yazarım , zaman ayırırım yoğun olsam da zaman oluştururum ona özel , sımsıkı sarılırım , öper koklarım , onu en anlamlı yerlere koyarım , ev işinde her türlü işte yardım eder yanında olurum , yemek de yapabilirim ona kıyamam ve hepsi de içimden gelir..
Sevmeyi biliyoruz , kıymet veririm , anlayış , ilgi , alakam eksik olmaz , gözlerine gülümserim , kalbimde özümserim..
Zaman ayırırım, en küçük ayrıntıları bile gerekirse nit ederim. Sevdiği şarkıcıyı yanda şarkıyı mutlak bilirim. onun için uykumdan vazgeçerim. Düşüncelerini önemserim ve cittiye alıp gerçekten ilgilenirim. Kulak arkası yapmam. Dinler ve uzun uzun yazarım.
Sanırım ben güzel sevmeyi bilmiyorum...
Canı çekti diye eve aşure gönderebilirim, doğum gününde özel sürpriz yapabilirim,
Sırf gözünün içindeki ışıltı için her yeri yakabilirim..
İki elim kanda olsa ona zaman ayırabilirim..
Adına şarkılar yazar her an güldürebilirim...
Ama ben Güzel sevmek nedir pek bilmem
Sadece severim, güzel çirkin bilmiyorum...
Valla ben pek öyle sürprizler falan yapacak biri değilim ama herşeyi ile ilgilenirim. Ona çok zaman ayırırım ve herşeyi onunla yapmak isterim. Sevdiği tatlıları ve yemekleri yapabilirim, ona masajlar yapabilirim, tatlı dilim güler yüzümü de ekledim mi yeter. Adam olana çok bile ajsjsjdkfkfkfkfkfkflfl
Sürprizlerle şaşırtırım, mesela sadece onun için özel bir tatil planı yaparım ve birlikte tadını çıkarırız sonra bir anda arar hadi geliyorum 😃 nereye? Yemeğe 😀 ee tabi müsaitse ve daha bir çok şey
E tabi her şey karşılıklı güzel
Herkesin baktığı yerden değil, onun göremediği yerden bakarım. Bizde böyle bi delikanlıyızzz hahsjdkd
😀😀
Kıza sarılıp öperim işlerine yardım ederim bitanem Hayatımın anlamı meleğim diye iltifatlar ederim 🩷🙈 uyurken sarılır öperim
Ayaklarını yıkarım dermişim :D
boş ver, Erkeği mutsuz etmek lazım.
Alemsin 😀😀
Bebeğim gibi seviyorum ben bundan daha özeli olabilir mi? 😅
Ne kadar değer verip özel görürse ona göre özel olur kimse hak etmediği bişeyi beklemesin
Kasmaya gerek yok hiç sanal dünyada yavrum neysem o ay severim öperim pamuklara koyarım yapmacıgı yapamam teşekkürler beybi😂😂
Kimse ugraşmasın eziyet istemem ben kafa uyumu varsa gelsin güzelce her şey hallolur 🤗😂
😂🤗😘
Ona beklenmedik anlarda sevdiği şeyleri yaparak yani sürpriz hoşlandığı şeyleri
Onun hakkında küçük detayları aklımda tutmaya çalışırım yeri geldiğinde o detayları dile getiririm onun zaaflarını ve sevmediği şeylere karşı hassas davranırım fiziksel olarak sevgi gösteririm (ne kadar sevdiğine bağlı) onu merak ettiğimi ona gösteririm yemek yapmayı pek beceremesem de ona yapmaya çalışırım
özel histtirmek benim için sözle olmaz merak etmek , sormak morali bozuksa keyfini yerine getirmekle olur. İlla sevgi pıtırcıpı laflar söylememiz gerekiyor heralde bunu da anlayabilmiş değilim
Sevdiğim biri de yok 😂😂 varken de hissetmiyorum dedi en son buda bazı şeylerin bana ters geldiğini düşünürsek normal veya o görmeyi bilmiyor da diye biliriz
Onca işimin arasında bile ona zaman ayırarak ilgimi gösteririm bahane üretmem zaten normalde de bahane sevmem. Arada bir ufak hediyeler önemlidir sürprizler ve onun ailesine yakın olmasını sağlamak
Buraya yazdığımda özel olmuş olmaz. Doğal olarak bunu sadece sevdiğim bilebilir ve hissedebilir.
Özel biri olması gerekiyor bunun için. Yoksa yalandan kandırmak için özel hissettirme çabası çok yanlış
Değer veriyorum, değer verdiğimi hissettiriyorum.
Mükoo😀
Hissetmiyosa sıkıntı ya 🤣
Ayy bide bununla mı uğraşıcam
Bilmem ama benimle olduğu için kendini özel hissetmiyorsa neden benimle birlikte ki?
Bir şey yapmama gerek yok doğal olmam kendim gibi davranmam yeterli.
Kurtarır ise pasta, tatlı yaparım
Veya bir pazar kahvaltısı...
Sesini, kokunu, tenini, bakışlarını çok özlüyorum desem.
Sevdiğim yok, olunca ona özel onun sevdiği istediği şekilde şımartırım
Benimle olması özel hissetmesi için yeterli..
Yaşanması gereken şeylerden biri.
Sözün değersiz kaldığı zamanlar.
Sevdiği yemeği yaparak hediye almak sevdiğimi söylemek
Onu engelleriz, arkadasından bela okuruz, sonra hiç bişey olmamış gibi davranırız
Özel hissettirmek istiyorsan hediye alabilirsin veya onunla ilgilenebilirsin sahte iltifatlar edebilirsin vs. vs.
Yaninda cocuklasirjmmmmm
Oyyy😄
Sen daha datliiiii😍😘
Sevmeyin arkadaşlar sevmeyin değmiyorlar
Beni deelirtiyorlar zorla😅
💖✨🌸🙏🏼
Küçük jestler ve tatlı sürprizlerle 😇
Tabiki de sevdiğimi her zerresinde hissettiririm
O kadar tatlı ve güzel ilgilenirim ki çok farklı olduğunu anında anlar
Sevmeyi biliyorum ama sevgimi göstermeyi bilmiyorum çünkü sevgisiz büyüdüm
ilgilenmeye çalışırım sürekli
Sevgimi gösterecek herşeyi yaparım.
Bunu sadece sevdiğim kişi bilir.
kıyamam doyamam ona melek gibi hissettirim ona ya çocuk gibi bakarım kokusuyla nefessiz yaşarım
Ben anlamam öyle şeylerden düz insanım🙄
Değer veririm küçük hediyeler alırım
Davranislarim. klavuzdur
Şu an bir şey söylemem mümkün değil
Sevmeyi, sevilmeyi bilmeyiz bizzzz
Onun karşısına geçer ve çok özelsin derim
Deger verirdim🌹💐🌸
Marjinal şeyler yaşatarak
Bırak Allah aşkına
Adı üstünde özel kimseye söylenmez :)
Bana Özel kalsın
Koku tutku
Varsay biliyoruz sana ne gibi faydası olacak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?