Sizde benim gibi bu konuda çaresiz kaldınız mı? Veya kaldığınızda ne yaptınız?

Ben bugün sevdiğim çocugu arayıp seni çok özledim sadece sesini duymak istedim dedim oda ağladığımı duyunca 10 dkda yanıma geldi ilk defa bir erkeğe beni nolur bırakıp gitme nolur beni sev sevmen için ne gerekiyorsa yaparım diyip ağlayarak dizlerine kapandım oda sen mükemmel bir insansın çirkin değilsin ben sende heyecanlanmıyorum istediğin zaman ihtiyacın oldugun da yanında olurum istersen ama biz olamayız dedi ve sıgara sevmeyen cocugun yanında oturdum 1 paket sıgara bitirdim ağlaya ağlaya hayatımda ilk defa sıgara içtim onuda yarım saat içinde bitirdim,,😥🥺😭
Sizde benim gibi bu konuda çaresiz kaldınız mı? Veya kaldığınızda ne yaptınız?
Cevapla