Sizce bu zamana kadar elimden geldiği kadarıyla birçok anlamda iyi biri olmaya çalıştım bunun bana ne gibi faydası olmuş olabilir?

Yani kendimi aptal ve enayi gibi hissediyorum her anlamda mesela diğer kızlar birsrürü erkekle istediği gibi davranıyordu ve herkes ayıp günah şu bu demeden istediğini yapıyor genel anlamda kzılar ve bu kızlar daha mutlu her zman için ve daha çok sevilip el üstünde tutuluyorlar ve çok iyide bir evlilik hayatları da oluyor
Benim bu şkeilde dikkat etmemin bana ne gibi bir faydası olmuş olabilir kendimi aptal canım ve enayi gibi hissediyorum ve sürekli sorgulama içerisindeyim
Ve bu kişiler daha bir de beni kötülüyorlar sürekli
Sizce bu zamana kadar elimden geldiği kadarıyla birçok anlamda iyi biri olmaya çalıştım bunun bana ne gibi faydası olmuş olabilir?
Cevapla