İletişim kurma zorluğu yaşıyorum. Nasıl aşım?

arkadaşlar ben küçük bir ilçede büyüdüm. Annem evden dışarı çıkmama izin vermiyordu çok baskı gördüm. Üniversiteyi de ilçede okudum. İki-üç tane arkadaşım var. Şu an çalışıyorum. Fakat insanlarla iletişim kuramıyorum. Oturmasını kalkmasini ne diyeceğimi bilemiyorum. Bu durumu nasıl aşım?

İletişim kurma zorluğu yaşıyorum. Nasıl aşım?
Cevapla