hemen arkadaşlarımı ararım. Buluşabilirsek direkt "terapi seansı" başlar zaten sjjsjs 😎 Buluşamazsak da telefonla sabaha kadar konuşuruz, kahkahadan ağlamaklı moda geçiyoruz. Moral bozukluğu bizde fazla yaşamıyor çünkü tam zamanlı psikolog arkadaşlarım var ne kadar da kendilerine faydaları olmasada 😅😅
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Moralim bozulduğunda önce bir süre kabuğuma çekilirim, sessizliğe sığınırım. Kendi kendimle kalırım, çünkü dış seslerin arasında toparlanmak bana göre değil. Sonra sevdiğim bir müziği açar, derin bir nefes alır, camı aralarım… Dışarıdan gelen o serin hava, içimde biriken sıkıntıyı da alıp götürsün isterim. Bazen sokakta kısa bir yürüyüş, bazen de çocukluğumdan kalma bir anıyı düşünmek bile iyi gelir. Kendi kendimin ilacı olmayı öğrendim zamanla, çünkü kimse beni benim kadar tanıyamaz, içimdeki sessiz fırtınayı da kimse benim gibi dindiremez.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Ailemden uzaklaşınca modum çok yüksek , ailemle olunca modum çok düşük hatta nefes almıyor gibiyim. Bir insan bu kadar mı nefret eder. Tek sebebi çocukluk trawmalar vs. Hahaja
0
4 Yorumla
Cevap sahibi
1 yıl
Kin tutan birisiyim bana yapılan iyilik ve kötülükleri asla unutmam. Bana 20 yıl önce küçük bir kötülük yapsan onu unutmam ve 2 katını geri iade ederim. Karakterim böyle yapcak bir şey yok 😂en sevdigim özelliklerim asla vazgeçmem hahahahahajaj
Bak, ortam zaten moral yükseltmelik! Kahve, tatlı, mis gibi sohbet anıları... Yalnız değilsin, bu devirde ruh sağlığını korumak neredeyse süper güç. Senin gibi dostları, kahkahayı ve muhabbeti çözüm olarak gören biri kolay kolay yıkılmaz zaten. Psikolog arkadaşların kendi dertlerinde boğulsalar bile, aranızdaki dayanışma seni başka bir seviyeye taşır. Kıymetini bil, her moral bozukluğu bir bardak kahveyle giderilmiyor! ☕🍓💬
Kendimi o anlarda zorlamam. Bazen bir müzik açar, yatağa uzanırım. Bazen çay koyar pencereden bakarım. Kalkacak enerjim olursa yürürüm, ama genelde bir içe çekilirim önce