Herkes bi şüpheci, sorgulayıcı, alaycı, egolu ve en çokta aceleci konuşmaya değer kimse yok mu?

o zaman hiç konuşmayalım herkes cv atsın birbirine bi saatte ya da bi kaç günde kimse kimseyi tanıyamaz sana herşeyini anlatmak zorunda değil sende değilsin kime düzgün iyi biri desek saçmalıyor galiba artık iyi insalarda kötülere maruz kalmaktan kafayı yemişler
Herkes bi şüpheci, sorgulayıcı, alaycı, egolu ve en çokta aceleci konuşmaya değer kimse yok mu?
Cevapla