Bana bu soyledigine karsilik cevap bile veremedim. Kendimi kotu hissediyorum?

Sakin mizacli biriyim. Kalabalikta sessizim. 28 yasindayim. Psikologa da gitmisligim var ama benim mizacim boyle ben hep boyleydim ve evde de boyleyim. Bu gun is yerinin egitimindeydik, molaya cikarken hoca bana, disari cikinca guneste dolan d vitamini al da enerji gelsin sana dedi. Kizdim cunku bu hayatta herkes hareketli ve atik bir mizaca sahip olacak diye bir sey yok, turlu turlu insan var bu hayatta. Bir sey de diyemedim. Ayrica bir insana kalkip soyle ol boyle ol diyerek bir sey elde edemezsiniz, yasim kac olmus, karakter de birinin soylemesiyle degismez ve kalkip vitamin al demek ne demektir kendimden de nefret ediyorum

Bana bu soyledigine karsilik cevap bile veremedim. Kendimi kotu hissediyorum?
Cevapla