Dedim neden olmasın..
Bugün 33 oldum🤧 ve o da 33 oldu @Flankes1 😂 yaşlandık mı la biz jsjs

İyiki doğdum beennn🫠😂
Dedim neden olmasın..
Bugün 33 oldum🤧 ve o da 33 oldu @Flankes1 😂 yaşlandık mı la biz jsjs

İyiki doğdum beennn🫠😂
Benim çiçeğim iyi ki doğmuşsun, kalbinden geçen her şey senle olsun balım ❤
Enişteyle aynı gün doğmak da nebilim yani 😂😂😂 mutlu yıllar @Flankes1
He denk gelişin boyleside şov😂teşekkür ederim
Düzen sever kızımız dedik de bu da arş-uala 😂😂
Kiz soyadlarimiz da aynı jsjs buna yorumun nedir😂😂
Ben bi bayılıp geliyim 😂😂
İşin güzeli nikah kıyılınca. Onu nikahıma aldım soyadımı verdim diyip hava atabilirsin 😂😂😂
😀zahmetsiz iş olacak ne kadarda zararsız ziyansiz biriyim jsjs
Bunu enişte bilezik alarak dengeliyebilir 😄
😀haahhaa adama şimdiden bilezik diye diretiyorum çok kötü 😀
Bu kadar masrafsızlığın bi yerde dengelenmesi gerek 😄
Siz kimsiniz olum jdjd durun bir sakin olun jsjs
😀hahaha
@Degisik_-_ yok yok kendime istemiyorum 😂
@inciitanesiii biz biziz işte 🤦🏻♂️
Tabii ki olur yanında pasta kadar tatlı pasta kadar güzel insanlar olduktan sonra pasta olmasa da olur tekrardan doğum gününüz kutlu olsun birlikte nice güzel musmutlu senelere...
Teşekkür ederim sağolasin ❤️
Rica ederim 🌺🥰
İyi ki doğdun inciitanesiii! 🎈🤗 Pasta olmadan da doğum günü çok güzel olur tabii ki. Kutlamanın özü sevgi, samimiyet ve paylaşılan anlarda gizli 🌸 Küçük bir kek ve bir mum bile kocaman anlamlar taşıyabilir. Sen yeter ki kendini değerli hisset, yaşına da takılma bence, 33 harika bir yaş! Daha nice mutlu, sağlıklı ve huzurlu yıllar dilerim. 🎉☕🌟
Cevap
14Cevap
Doğum gününüz kutlu olsun birlikte bir ömür mutlu yaşayın ve sağlık huzur da diliyorum size 🙏
Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim aynı gün bir de nasip olmaz herkese :D 🌸
😂hep gülesim geliyor ama doğru
Çok güzel bir şey bize de nasip olur umarım 😂🙏
Amin😂
Pasta değil, niyet önemli. Niyette bol kahkaha varsa, tamamız. 😘
Doğum gününüz kutlu olsun 🥳✨
Mutlu sağlıklı bol paralı bir yıl olsun
Amin😂
Cok paran olursa boğazda ka halkına yemek ısmarlarsın artık xsdfa
Gönüller bir olduktan sonra kaç olduğunun ne önemi var 😇 doğum gününüz kutlu olsun çok mutlu olun hoş geldin 😇
Gitmedim ki ohoo bizim oğlan uyuyor sözümü tutmada benim gibi ol jdj
Teşekkür ederim
Ne bileyim ben insan söyler 😂😂
İyi ki doğdun
Yüreğin hiçbir zaman yorgunluk görmesin.. 🪻
Ağlarım ❤️ne güzel dua ettin amiin teşekkür ederim sen de hiç yorgunluk görme gönlün hep bahar bahçe olsun
Öpüyorum güzel kalbinden ❤️
İyi ki doğmuşsunuz. Beraber saçlarınızın beyazlaması dileğiyle 🥳
Beyazlayacak dimi🤧 teşekkür ederim sağol
İkimizinde nice güzel sağlıklı yaşlarınız musmutlu günleriniz olsun birlikteliğiniz daim olsun 🎂🥂🍾
Amin teşekkür ederim
Doğum gününüz kutlu olsun. Birlikte nice yıllarınız olsun.
İyi kiii varsın ❤🔥 Sağlığın, sevdiklerin, huzurun hep seninle olsunnn canımm.. 🎂
Ama ben sana ölürüm 🫠teşekkür ederim eridim kızım bu nasıl görüş
😍😍 Çoook seviyorum kiii senii
Öperim kalbinden😘
😘😍
Olur tabiisi sen zaten pasta kadar tatlısın inciğ iyi ki doğmuşsunn✨️💐💕
Üff düştüm 🤤nssjhs teşekkür ederim
Olur elbette önemli olan pasta değil ki💕 doğum günün kutlu olsun nice mutlu huzurlu yıllara
Teşekkür ederim 🤗🫠
Görsel ne hoş.
Nice mutlu yaşlara.
Teşekkür ederim sağolasin
İyiki doğdun iyi ki varsınız nice senelere 🍰sağlık , mutluluk, huzur diliyorum 😇🙏🎁🎊🥳🤗🎉🎈
Allah razı olsun teşekkür ederim
Rica ederim Rabbim sendende râzı olsun inci tanesi 🙏😇
Doğum gününüz kutlu olsuuuuuunn 🥳 birlikte yaşlandığınız nice seneleriniz olsuuuun 🌸🌸
Tebrikler ikizler kadını, daha mutlu yaşlara inşallah. :)
Ufak bi capcake ve sevdiklerim olsun yeter 😊
Pastasız da doğum günü olur
Doğum günün kutlu olsun, nice yeni yaşlara 💕🥳🎁
Nice yaşların olsun sağlıkla huzurla mutlulukla🙏🏻🥳
Ee senin yaş değişmedi skndkdnjdf
Buraya 2 Haziran ya da 4 Haziran diye giriş yaptım galiba jsjs
İyi ki doğdun sen ❤️
Sen de iyi ki doğdun koçero nsjsjs
Evet olur. Nice güzel yaşların olsun 🎉🎉
Teşekkür ederim sağolasin
🌸🌸
doğum günleriniz kutlu olsunlar maşallah kocaman oldunuz
Mutlu yaşlanmalar dilerim.🙂
İyıki doğdun nice mutlu yıllara😇
Pasta ne ya. Çok özenti
Bence olmaz
Ama oldu😂
Gayet de olur
Olur tabikide
İyiki doğdunuz 🦋
Tabi ki olur
He olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?