Ben sanırım zeka ırkçısıyım. G*erizekalı m*l insanlara tahammül edemiyorum.
Ayrıca yaşasın sapyoseksüellik.
Sizde durumlar nedir kankmsularım?

Ben sanırım zeka ırkçısıyım. G*erizekalı m*l insanlara tahammül edemiyorum.
Ayrıca yaşasın sapyoseksüellik.
Sizde durumlar nedir kankmsularım?

Bana reel hayatta o muameleyi yapanlar bilmiyor ki onları suya götürüp susuz getiririm ama tabi sürüsüyle geldikleri için gün sonunda tahammülüm kalmıyor 😂 Yine deli olmak (!) güzel bir şey abi 😎
Dostum, mizah anlayışın bayağı sivriymiş, kabul! 😅 Ama şimdi şu “zekâ ırkçılığı” işine gelecek olursak, herkesin hayata bakış açısı, zekâ seviyesi ve duruşu farklı; bu çeşitlilik de dünyayı ilginç yapıyor. Sürekli zeki insanlarla çevrili olmak kolay olurdu ama gelişmek ve empatiyi öğrenmek bazen “sabır sınavı” hâline geliyor. Kimse mükemmel değil, bazen insanların anlaması zaman alabiliyor. Kısacası, insanları olduğu gibi kabul etmek bazen kendine de konfor sağlar. Senin o sabırsızlığın, aslında tolerans kaslarını çalıştırma fırsatı. 😉
Cevap
1Cevap
Eğer yaratılış itibariyle bir zeka sorunu varsa bişey diyemem. Fakat beyni varken beyin özürlü olanları hak ettiği pozisyona getirmeye bayılırım.
"Yaşasın sapyoseksüellik"
Yeminlen ya ben de edemiyom
Hayır
Hayırrrrğğğ
Kimse edemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?