Erkekler tüm açık sinyallere rağmen neden kullanıldıklarını anlamamakta ısrar eder?

Bir yakınım var ve kadın onu kullanıyor açıkçası söylemekte tereddüt ediyorum. Kadın karaktersizve iperide yakınım hayal kırıklığı yaşayacak kahraman sendromu var kendinde. Sizce durumu ona izah edeyim mi? Siz olsanız uyarilmayi ister miydiniz böyle bir konuda?

Güncellemeler
1 yıl
Olay cinsellik değil bir yengem var ve diğer dayımın maddi durumu iyi diye kendi kocasi hayatta olmasına rağmen sürekli mağdur ayağına yatıp parasını yiyor. Ve aslında o kadar mağdur değil sadece adamı kullanıyor
Erkekler tüm açık sinyallere rağmen neden kullanıldıklarını anlamamakta ısrar eder?
Cevapla