Ben hep kendimi kadın gibi hissettim ve kendi cinsimden hoşlanıyorum. Dişil enerjim çok yüksek. Ne yapmam lazım?

Arkadaşlar ben kendimi bildim bileli her zaman kendi cinsimden hoşlandım ve hep kendimi kadın gibi hissettim. Dişil enerjim çok yüksek ve bu yüzden tüm erkeklerin alay konusu oluyorum. Bazıları beraberlik bile teklif ediyor ama ben reddediyorum. Çünkü dinimizce haram ve buna uygun yaşamaya çalışıyorum. Dediğim gibi dişil enerjim çok yüksek olduğu için sürekli eleştiriliyorum gizlenmeye çalışıyorum ama hal hareketerim tavırlarım vs beni hep ele veriyor, ne yapabilirim
Yardım edeceklere şimdiden teşekkürler.
Ben hep kendimi kadın gibi hissettim ve kendi cinsimden hoşlanıyorum. Dişil enerjim çok yüksek. Ne yapmam lazım?
Cevapla