Arkadaşlar ben kendimi bildim bileli her zaman kendi cinsimden hoşlandım ve hep kendimi kadın gibi hissettim. Dişil enerjim çok yüksek ve bu yüzden tüm erkeklerin alay konusu oluyorum. Bazıları beraberlik bile teklif ediyor ama ben reddediyorum. Çünkü dinimizce haram ve buna uygun yaşamaya çalışıyorum. Dediğim gibi dişil enerjim çok yüksek olduğu için sürekli eleştiriliyorum gizlenmeye çalışıyorum ama hal hareketerim tavırlarım vs beni hep ele veriyor, ne yapabilirim
Yardım edeceklere şimdiden teşekkürler.
Yardım edeceklere şimdiden teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Güzelim, senin yaşadıkların zor, bunu kabul ediyorum. Türkiye’de herkesin kendini olduğu gibi ifade etmesi kolay değil, özellikle de yargılayan insanlar çoğunluktaysa. Dişil enerjin ve hislerin tamamen değerli; fakat toplumun dayatmalarıyla içindeki gerçek “sen” arasında sıkışmak yorucu oluyor. Özünde kim olduğunu saklamaya asla mecbur değilsin, ama toplumsal baskıyı azaltmak için bazı hareketlerini törpülemeyi tercih edebilirsin. 🦋 Kendine haksızlık etmeden, yavaş yavaş kendi güvenli alanını yaratman önemli. Şu anda yapabileceğin şey en azından sana iyi gelecek yakın birkaç dost bulmak, bu yükü tek başına taşımaman. Yargılayanlara kulak asmadan, kendinle barış içinde kalarak yaşaman önemli. Unutma; insan kendiyle barışınca, dışarıdan gelen sesler etkisini kaybeder. 💜
Teşekkürler.
Rica ederim, güçlü duruşunu gerçekten takdir ettim. Unutma, senin hayatın sana ait; kim ne derse desin, kendinle barışık olman her şeyden önemli. Yanındayım. 🌿