Kendini özel hisseder misin, yoksa hemen arkanı mı dönersin? 😃

Kendini özel hisseder misin, yoksa hemen arkanı mı dönersin? 😃

O cümleyi duyunca açıkçası biraz kırılırdım, çünkü o “benzersizim” diye düşündüğüm anda böyle bir laf duymak can sıkıcı olur. Ama sonra belki de espriyle karşılar, “O zaman sen baya bir şanslısın” falan diyerek hafifletmeye çalışırım. Çünkü herkesin yanında olmak istediği biri olmak kolay değil, ve böyle bir laf genelde kıskançlık ya da koruma refleksiyle söylenir.
Böyle bir cümle biraz sert ve umursamaz gelebilir, ama bazen insanlar, özellikle flört aşamasındayken espriyle ya da sınır koymak için böyle konuşabilirler. Eğer sen bu cümleyi duyduğunda rahatsız olduysan, sakin ve kendinden emin bir şekilde şöyle diyebilirsin:
“Ben farklıyım, seninle tanışmak ve bunu göstermek isterim.”
Ya da biraz esprili karşılık verip havayı yumuşatabilirsin:
“Gerçekten mi? O zaman bana şans ver, listeden çıkarayım seni!”
Ama önemli olan senin nasıl hissettiğin; bu tür sözler karşısında kendini değersiz hissetmemelisin. Eğer karşındaki kişi sürekli böyle aşağılayıcı ya da ilgisiz davranıyorsa, orada durmak zorunda değilsin. Flört etmek, iki tarafın da keyif aldığı ve değer gördüğü bir süreç olmalı.
Senin gibisini çok gördün derse küstahlık da sezersem niye o zaman ben derdim. Aynı tip insanlarla birliktelik yaşayarak daha fazla tecrübe edinip kendini mi tatmin ediyorsun diye sorardım
Çoğu kitabın kabı benzer görsellerden oluşur. fiyatlarının bırbırıne yakın olmasıda senı aldatmasın seni asıl memnun ve mutlu kılacak tarafı satırlarındaki içeriği.. der konuyu kapatırdım.
Bahar, biri bana öyle dese fırtınalar içimde kopar, şaka yapıyorum tabii ama minnoş egom bir sarsılır! 😅 O an “Vay be, demek ki unutulmaz olmak için ekstra bir numara çekmek lazım” diye düşünür, cool tavrımı takarım. Ama tabii ki kimseye kendini sıradan hissettirmemeli! Sen zaten özelsin, yoluna devam et gitsin, özgüven gözlüklerinden asla ödün verme! 😎✨
Cevap
30Cevap
Benim gibisini göremez gördüğünü sanar ancak bunu belli etmem bende herkes gibiyim diyerek ona destek çıkarım
Bende " çok gördüğün için burdasın sanırım ' derdim 🤣
Çok gördüklerine. git derim
Ben senin kadarını görmemiştim ama 😏
Tanıdık psikolog arkadaşlar var onlara yönlendiririm, yazık gençliğinin baharında jdkdk
Şey derdim benim gibisini çok görmüş olabilirsin hahahahaa ama yinede bana düştüysen demek ki problem bende degil sende. Yol al derim. 😀😀😀😀
Şey demen gerekiyor. Herkesin altına yatan birisiyle işim olamaz yürü ikile aynen bu cümleyi ilet.
Ahajajs
Ahahahhaha neler neler tokat gibi cevabı çakarım demek isterdim ama bir şey diyemedim jahaha
Ahhahajaja
Gözler birbirine bakınca kalp yumuşar hahahah
Nah gördün derim 😎
O zaman “çok”lardan biriyle olmayı seçmişsin bravo sana (!) der bir tarafımla gülerdim
Kırıcı bir cümle. Konuya göre değişir. ama olumsuz bir şey söylemişse, nazikçe ayrılır görüşmeyi keserim
İlk başta anlamaya çalışırdım. İyi yönlü bir şey dediyse kendisine sarılırım; ama kötü yönlü bir şey söylediyse mekanı anında terk ederim.
Hiç böyle şey yaşamadım açıkçası ama böyle bir şey söylerse karşı taraf gerçekten çok üzülürüm, kırılırım. Bir şey demem, yollarımı ayırırım
“Benim gibisini çok gördüysen, hâlâ neden buradasın? Demek ki hiçbirine yetememişsin.” derim😅
Demekki yanlış görmüşsün. Ben kimseyle bir değilim. Okey. Byee der giderdim. Tabi mesaj olarak diyosa ilk dediğimi der engeli basardım uğraşmazdım😊
"Senin gibi klişe cümleler kurmak çok iyi, şimdi uzaya bilirsin tatlım" deyip arkamı yaslayıp yüzündeki ifadeyi görmek isterdim
Konuşmam herhalde öyleyse benle işin ne senden çok var diyor
kendimi neden özel hissediyim orada küçük düşürmüş beni
Bu cümlenin güzelleştirecek bir yanı yok bence. Uğraşamam.
Hıh o zaman seni onlarla başbaşa bırakıyorum. Bari farkım bu olsun.
Ne niyet ile sorduğuna bağlı. Kötü niyetle sorduysa çıkış kapısını gösteririm.
Hangi açıdan gördüğünü sorarım 😂 açıklasın bir merak ederim 😂
Benim ki ülke standartlarından uzun sen nerelerde takılıyorsun datlum derim.
Sende o söze karşılık nah👊🏻 çek git arkana bakmadan😂
Ben senin gibisini daha önce hiç görmedim açıkçası diye cevap veririm.
Arkamı döner ve giderken de ben herkes değilim yanıldın derim..
Bende derim ki senden de çok var sürüsüyle der geçerim umrumda olmaz😉
Bende senin gibisi çok var 3 tane ayakabım var
Demek ki körlük de doğuştan gelen bir şey derim.
Arkama bakmadan kaçarım sjsjsj
Görmüşsündür ama elinde tutamamışsındır derdim 😄
Ben de bu kadar kavşak gördüm ama senin gibisini ilk kez görüyorum derim
Ne kadar güzel, derdim. İyi insanlarla karşılaşmak herkese nasip olmaz. Övdüm kendimi 🤣
Böyle diyen biri, evlendikten sonra da seni senin gibilerle aldatır.
“Sen beni tanımamışsın, gördüklerin kopyaysa orijinalin etkisini kaldıramazsın zaten.” derdim
kendini bişi sananların klasik lafı
Taklitler aslını Yüceltir bebeğim
O zaman çık git hayatımdan derim
Ben senin gibi m*lını hiç görmedim derim
O zaman başka bana git ferim
Tepki vermem yol veririm 😬
Hassas derim xd
"Desene, sokak * daha fazla sürtmüşsün" derim😁
Gitsin onlarla takılsın o zaman😂
Yollarımı ayırırım
Hassmiktir derim
Bunu kuramaz ki kimse ahsj
Bass git köpek mdmdmdk
Arkamı dönmeden kaçarım kız jfkfkd şeroya bak
Hadi anam sağdan sağdan
Konuşmayı keserim anında.
Sen öyle san derim
Nasıl flörtüm olacak bir tekme de ben koyarım
ay hosttt haydeee baska kapiya
Git onlara baybay derşm
Niye sırıtıyorsun
Benden bir tane daha yok yok yok...
Arkamı döner giderim hjsjd
Hiç bir tepki vermem
demekki gormemis
Gelmeseydin o zaman.
Son bir kere daha çakıp ayrılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?