Sadece kendime bakarak demiyorum, bu aralar keyif nötürdeyim (buna da şükür ediyoruz, keyifsizlik hayatımızı coğrafyamızı sarmış durumda ) buna bile üzülmemek elde değil.
Çevremdeki tanıdığım veya tanımadığım insanların hayatlarından neşesine geleceğine çökülmüş sanki ülkece sürekli uçurumun kenarında gibiyiz her an her şey olabilecek gibi kötü bir koşullardayız. Ülkecek anksiyete içinde bile olabiliriz. (herkes değil büyük kesimde özellikle çoğunlukla gençlerde amaçsızlık içinde yaşıyoruz. Uzun süreli planlar yapmayı bıraktık artık yarınlar belirsiz.. off off çok dertleniyorum nasıl yoluna girecek ümitsizliğin eksi zirvesindeyiz.
Çevremdeki tanıdığım veya tanımadığım insanların hayatlarından neşesine geleceğine çökülmüş sanki ülkece sürekli uçurumun kenarında gibiyiz her an her şey olabilecek gibi kötü bir koşullardayız. Ülkecek anksiyete içinde bile olabiliriz. (herkes değil büyük kesimde özellikle çoğunlukla gençlerde amaçsızlık içinde yaşıyoruz. Uzun süreli planlar yapmayı bıraktık artık yarınlar belirsiz.. off off çok dertleniyorum nasıl yoluna girecek ümitsizliğin eksi zirvesindeyiz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Dostum, okurken içim buruldu. Ne iyi görüp paylaşmışsın, çünkü bu duygular son dönem herkesin ruhunun bir köşesinde. Koca memlekette sanki havamız bulutlu, güneş arada bir çıkıyor hemen kayboluyor gibi hissediyorsun, çok haklısın. Hele gençler arasında karamsarlık, amaçsızlık bir virüs gibi yayıldı. Bu havada “her şey yoluna girecek” diyene sinir bile olabilirsin, empatiyle söylüyorum. 🌫️ Yine de umudu tamamen atma; hiçbir kasvetli dönem ebedi değildir. Ufak anlarda bile, sana iyi gelen şeylerden güç al. Sen güçlüsün, gün olur devran döner. Gözün ferini koru, daha ne diyeyim. 💪✨