Zekaya düşüyorum, saçma triple çok itici geliyor, kıalr hep mi böylesiniz?

Bir sevgilim vardı, rüyamda beni kaçırıyorlardı niye yoktun dedi. ( eh yani )

Öteki bana tek açımlık resim atıp, aşkım baksana ne güzel kız dedi, açınca resmi, niye açtın dedi. ( tezgah lan bu )

Birinin ne ağlaması bitiyordu ne saçma hareketleri, garip garip semtlere tek başına gidip kayboluyordu ( bana kaybolması çok çekici geliyordu orası ayrı ), yine de garip garip hareketleri vardı.

Biri sürekli ne istediğini bilmiyordu bi sıcaktı bi soğuk en son soğudum hayatımdan ve ona sağladığım her şeyden çikardım kendisini falan filan liste uzar gider.

Zekaya düşüyorum, saçma triple çok itici geliyor, kıalr hep mi böylesiniz?
Cevapla