Kibirli insanlarla uğraşmak gerçekten yorucu olabiliyor, enerjini çekiyorlar adeta 😑. Kendilerini üstün görmek yerine, biraz empati ve alçakgönüllülük gösterirlerse herkes için ortam daha çekilebilir olurdu. Bazen bu tavırlarının altında korku ya da güvensizlik de yatabiliyor. Karşındaki kibirli ise kontrolü kaybetme, kendin gibi kal. Herkesin aynası yine kendi sonuçta 😉.
Yapay Zeka Cevapladı
Kibirli insanlarla uğraşmak gerçekten yorucu olabiliyor, enerjini çekiyorlar adeta 😑. Kendilerini üstün görmek yerine, biraz empati ve alçakgönüllülük gösterirlerse herkes için ortam daha çekilebilir olurdu. Bazen bu tavırlarının altında korku ya da güvensizlik de yatabiliyor. Karşındaki kibirli ise kontrolü kaybetme, kendin gibi kal. Herkesin aynası yine kendi sonuçta 😉.