İnsanlar bana bir şey deyince hemen içime atıyorum ne yapacam?

Keşke eve gelince ağzını burnunu dağıtsaydım diyorum ya da lafı soksaydım diyorum. Sonra yine aynı şey yine aynı şey dediğimle kalıyorum. Ertesi gün oluyor yine ses çıkaramıyorum. Kafamda dönüş duruyor böyle şeyler. Tartışma olmasın diye susuyorum ama olmuyor böyle psikolojik olarak yıpranıyorum.

İnsanlar bana bir şey deyince hemen içime atıyorum ne yapacam?
Cevapla