Benim bu hissettiklerim mi mantıklı o mu doğru bilmiyorum?

Üniversitede bi arkadaşıma sınıf arkadaşlarımın çoğu kötü davranıyordu, yok sayıyordu arkadaşım da üzülüyordu ve içten içe çok sinirleniyordu 1 gün gelip kızlar neden bana böyle davranıyor anlamadım ama böyle davranacaklarını bilseydim ders notu atmazdım hele 3 ünden nefret ediyorum dedi. hatta kızlarla çok görüşme, her şeyini anlatma takıldıkça benzersin diyordu. neyse sonra neyse canına tak etti kızlardan birine derdin ne, kızları da etkiliyorsun farkındayım yazdi. sonra düzeldiler falan bu arkadaşım da bi baktım samimi konuşuyor şakalar yapıyor hatta kızlardan birine aşk hayatını bile anlatmış çok şaşırdım gerçekten. ders notu da atıyor gruba, kızlar da iyi davranıyor artık. ama bana cidden omurgasızlık gibi geliyor. insanların düşüncesi evet değişebilir ama madem bu kadar kolay değişecekti beni neden bu kadar çok doldurdu o zaman

Benim bu hissettiklerim mi mantıklı o mu doğru bilmiyorum?
Cevapla