İnsanlar ahlak bekçiliği yapma gücünü kendilerinde neden görüyorlar?

Burada bakıyorum yorumlara ya da mesajlarda yazılanlara özellikle de kadınların adeta ahlak baş bekçisi tavırları olduğunu görüyorum. Bize ne insanların yaşamından, düşüncelerinin yanlış olduğundan. Biri fikir almak için soru sormuş maşallah yargılamayan kalmamış. Fikir dışında tüm ahlak dersleri, edep dersleri hepsi verilmiş. Gerçek hayatta ahlak dersi verenlere bakıyorum asıl yadırganması gereken gerçek kişiler onlar. Bu yüzden toplum olarak sanırım kafa yapımızı değiştirmemiz lazım.

İnsanlar ahlak bekçiliği yapma gücünü kendilerinde neden görüyorlar?
Cevapla