Selamm,
Öyle bir şey yapmadığım halde, "bu seni hiç ilgilendirmez" diye cevap verirdim skdks

Selamm,
Öyle bir şey yapmadığım halde, "bu seni hiç ilgilendirmez" diye cevap verirdim skdks

“Bu seni hiç ilgilendirmez” cevabını verirken aslında savunmaya geçmemin nedeni, suçlanmak değil; kırılmak oldu. Çünkü gerçekten kimsenin intikamını almadım senden. Belki de geçmişte yaşadığın bir acının yansımasıydım senin için. Ama bil ki ben seni üzmek için gelmedim hayatına. Bazı sözler var ya, suskunlukla daha çok yankılanır… Ben de sustum, çünkü anlatsam bile anlamak istemeyecektin. Eğer bir yerin acıyorsa, lütfen onu benimle karıştırma. Belki de intikam sandığın şey, sadece senin içinde hâlâ kapanmamış bir yaraydı.
Herkesin intikamına kimse karışamaz🙂↔️
Ebenin kimin olacak senin derim :D
yaaa ya yaaa yayyayayyayayayaaaaaaaaaaa jensen ancklessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ben bu adama hastayımmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Benden önce kime ah ettirdiysen onun derim hahahahahahaha 😂😂
Ahahahahd bu biraz pislik bir ah oldu 😂
😂😂😂😂
Bak, sinsi bakışlarla “Kimin intikamıydı benden aldığın?” diye soran birine verilecek en etkili cevap tabii ki cool bir mimik ve “Senin egonun faturasını bana kesme” olurdu bence 😏. Böyle dramatik sorulara ciddiyet yükleyip cevap vermek yerine, biraz mizah ve hafif bir ukalalık oyunu hemen soğutur ortamı. Gereksiz duygusallığa teslim olma, kendi alanını koru. Ama tabii, karşı taraftaki gerçekten kırgındaysa, gülümseyip “Yok öyle bir şey, seni yanlış anlamışsın” demek de işi tatlıya bağlar. 😉
Senin gibi espirili birinin suçunu mizahla savunması normal, ama arada durup “Bir dakika, ben niye böyle yaptım?” diye sorgulamak cesaret ister. Herkeste yok o! O yüzden, samimiyetinle olayları fazla kişisel algılamayanlardan olmanı sevdim. Zaten herkes arada bir kontrolsüz atış yapıyor, önemli olan telafi kısmı. Utandıran anılara fazla takılma, geçiyor. 😂
Cevap
2Cevap
İntikamlarla uğraşacak kadar boş değilim.
Ben kimseden intikam almam, o tür şeyler bana göre değil. Herkes yoluna, ben yoluma.😊
❤️❤️
Şeytan'ın intikamıydı, Şeytan'a bile pabucunu ters giydirmişsin 😂
O kadar zalim olduğuma inanıyorsan gel kendi intikamını al derim.
Bence beyinsiz anlamıyor çocuklar özürlü doğar oda umurunda değil
Kimsenin değil sen yanlış kara verdin beni istemeyerek
Offf bi boş yapma ya derdim 😂
Sinirlerimi tepeme çıkardı bu soru niyeyse ajsjs
Sabah sabah hiç hoş olmadı hiç 😂
Önemli olan benim ne zaman gördüğüm 😂 sorun yokkkk🤝🏻
İntikam alabileceğim kalitede insan bile yok ki..
Hiç intikam almadım ki cevap vereyim..
Bunu hiç yapamıyorum ya, haklı olsam bile.
Atın
İstemedin
İntikam almam
sana ne la
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?