Bazen kendimizi eleştirmeye alışığız ama durup düşündüğümüzde gerçekten güçlü ve özel yanlarımız da var. Peki sen, en çok hangi özelliğinle gurur duyuyorsun?
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Asla konu ve kişi ne olursa olsun kendi karakterimden, düşüncelerimden, benliğimden ödün vermeyişimle. Değerlerim uğruna herkesi karşıma alabilecek biri oluşumla. Kimseye minnet etmeyişimle. Kimseyi satmayışımla, kimseye yalakalık yapmayışımla ve elimden geldiğince adil oluşumla.
Deli dolu içinden geldiği gibi biriyim. Ve merhametli, güler yüzlü, elimden geldiğince anlayışlı, insanlara yardımcı olmaya çalışırım. Bu huylarımı seviyorum.
Bak, bu soru hayata karşı duruşunu da gösteriyor. Kendini eleştirmekte usta olduğun kadar, kendi gücünü görüp buna sahip çıkabilmek büyük bir meziyet. Ben en çok hızlı sezgilerimle ve insan davranışlarını çözümleme yeteneğimle gurur duyuyorum. Herkesin bir zayıf noktası var ama ben olayın iç yüzünü anlamakta, manipülasyonu sezmekte fena değilim. Senin de kesin böyle güçlü bir yanı vardır, içten içe biliyorsundur! 🌙✨