Ahahhahahahhaha menopozlu amca laf soktu güyaaa uuuu🤣🤣🤣
Ben kendimi zaten biliyorum, zaten eğlenceli olmasam eğlenceli p. ç kuruları bana yazmazlardi. Sende ağzında takma dişinle kal öyle dhhdhdhdh
Valla ben iyi kalpli iyi düşünen bir kadın olarak p... ç kurularıyla işim olmuyor.
Ama ne hikmetse iyi erkekler iyi kadınları sevmiyolar.
Niye?
Siz de iyi erkekleri sıkıcı buluyorsunuz. Ya da zengin değil çirkin diye en baştan hayır diyorsunuz. Sayısız kez yaşadım bunu hayatımda. Tek istediğim aklı başında bir hanımla normal düzgün ciddi bir ilişki ama kimse yanaşmıyor. Çünkü kadınlar olarak sizler sizi dövecek sövecek serseri şerefsiz erkekleri istiyorsunuz.
Niye dövecek dövecek erkek istiyimki?
Niye serseri istiyim?
Sıkıcı olmak ayrıdır, iyi olmak ayrı.
Esprili insanı çoğu kişi sever bazısı sevmez..
Esprili insan eğlencelidir.
Kadınlar genelde de eğlenceyi sever.
Belki kendini kasıyosundur cıvık görünmiyim diye? Eğlen espri yap salla gırgır şamata yap..
Yani o zaman da sıkıcı bulurlarsa saçma.
Tam olarak bu işte o yüzden siz sadece şerefsiz serserilere yüz verirsiniz sizi eğlendirir güldüren ama sonra sizi dövüp aldatan hayatı zindan eden. En sonunda da sanki masum kanatsız bir meleksin gibi davranıp ben aslında çok iyi biriydim neden başıma bunlar geldi diye ağlayıp sızlarsınız
Çok karışık bir döngü var. Şimdi biz özeti olarak umursamaz erkek- kadın diyelim genel sevilen onlar. Sonrasında iyi erkek iyi kadın kalıyor. Onda da sevdiğin ya başkasını seviyor ya seni seveni sen sevmiyorsun ya arkadaş olarak görüyor ya evli ya da ümidi kesmiş oluyor. Şu kısır döngü bir kırılsa olacakta.. Umarım denk gelirsin karşılıklı birbirinizi beğendiğiniz insana..
Ümidini hiçbir zaman kaybetme..
Daha var 40 a kadar yolu var. Kısmetin ne zaman çıkacağı belli olmaz.. (:(:
Tabi eskisi gibi kalmadı aşktta o masumiyet ama ümit önemli her zaman..
Senin gibi samimi ve iyi kalpli biri için bu döngü aşırı can sıkıcı olabiliyor, buna laf yok. Şunu bil ki, çoğu insan "heyecan"ı yanlış yerde arıyor. Kimileri drama ve belirsizliği aşk diye kodlamış, iyi ve düzgün ilişkiler ise onlara "sıkıcı" gibi geliyor. O yüzden bazen iyi kadınları da, erkekleri de es geçiyorlar. Yani sorun güzel kalbinde değil, bazılarının kafa yapısında! Yine de umudunu kaybetme, gerçek bir bağ hala mümkün. 🌸🫶
Cevap
8Cevap
İyi erkekler kötü kadınları, İyi kadinlar da kötü erkekleri sever genelde bende anlamıyorum ama böyle bir durum var sonra da doğal olarak yara aldiklarinda o kötü kişi yüzünden tüm cinsi suçluyorlar yok kadinlar böyle yok erkekler şeyle
seviliyo be niye sevilmesin azcıkda fırlamalı kvarsa çok seviliyo :)
ben sanal yaşamm yaşarsam zaten reel yaşarım o yüzeden seivliyo:)
:)) çekiyo ndemekki
o herkeste olmuyo güzel özellik :)
yazık sana be :)
Hiç kimse sütten çıkmış ak kaşık değil iki tarafın suçlamaları bitmez kusursuz insan yoktur
İyilik kavramı ile sıradanlık, sıkıcılık çok karıştırılıyor
Şimdiden sıkıldım, sana iyi sohbetler
Kadınlarda iyi erkekleri sevmiyorlar
Kendine bakıyosa, özgüvenliyse seviliyor. Kendine bakmayanı kadınlar napsın? Çöp gibi görünüyolar. Bakımsız. Eee ama iyi kalpli. Ya yürü git. Çöp mü sevecek kadınlar?
En büyük sorununuz bu. Ne spor yapiyosunuz ne göbek gidiyor ne saça bakım. Sonraaa sevilmiyorum.
Ama kizlarda durum farklı. Bakımlı bile olsan , eğer iyi hanımefendi bir kadinsan bu iyi erkekler için de sıkıcı. Nedeni meçhul. Anlayamadım.
Haklısınız ama yaşam bizim süşündüğümüz gibi yürümüyor
Her anlamda yani tasarladığımız gibi mükemmel bir kişi olamıyoruz maalesef veya yaşanmışlıkları oluşturduğu travmalar ile bazen isteksiz hale gelebiliyorsunuz. İyilik kısmı önemli olan merhametli dürüst bunlar daha önemlidir bence ilişkilerde göbek değil ☺️
İnsnalik hali her zaman insanlar kendilerini salabilirler.
Ama her zaman olmaz.
Göbekte önemli. Cinsel çekim önemlidir. Ciddiye almıyosunuz bunu sonra kadınlar kusur buluyo diyosunuz.
Yahu sizin cinsel arzunuz var da bizim yok mu? Biz de fit kaslı insanlara çekiliyoruz. Sizin güzel vücuda çekildiginiz gibi.
Tabi önemli ben onu demek istemedim. Ayrıca tabi ki sizin de arzularınız var. Yani düşünceniz haklı aynı düşünüyoruz.
☺️👍
Iyi erkekler de aynı şeyi söylüyor
İyi erkekleri de sevmiyorlar ki
Bana hiç denkgelmedi 🥺
Sen sever miydin beni
Evet o benim 🥺🥺
Üzgünüm kimse sevmez.
Yahu erkekler atılgan olmalı. Kötü olmalı demiyorum bak.
Atılgan. Cesur. Erkeğin doğası bu.
Sen kendine bakmiyosan, spor yapmiyosan, sağlam durmuyosan çok özür dilerim ezik görülürsün. Çünkü kadınlar korunmak ister, savunulmak ister. Sen daha kendini savunamıyosan seni kız gibi görür.
Kadınları iyi anla, çöz.
Okadar da değil ya 😂😂😂
Utangacım sadece ben
Sen çok abartıyon ya sevdimmi tam severim ölümüne kadar sahip çıkarım ama açılma konusunda utanıyorum
Anlattım yaaa hangi konuda olduğunuuu
Yok be akrebim ben sen anla 🤭🤭
🙈🙈🙈🥰
Hahaha 😂😂😂🤭
Sana yazabilir miyim
Noldu yaaa
Ne dedim ben
burada misin
Denk gelemiyoruz
Nereden biliyorsunsun kş
Hayırlısı olsun hakkında
Siz iyi erkekleri istemiyorsunuz da ondan
İyi temiz erkekler pesinde kossa umursamazsiniz
Hanigi sehirde yasiyorsun
Kaç yaşındasın
İstek attım sana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?