Kadınların kaprisli ve egoist olmaları onları evlilikten uzaklaştırıyor mu?

Kadınlar daha fazla depresyona girmeye başladı, biz erkeklerin evlilik takıntısı yok. Kadınların egoist ve bencil doğaları yüzünden erkekler sıkılıp gidiyor.

Artık her şey takıl geç moduna döndüğü için de kadınlar artık evlenemiyor. Dolayısıyla bir kadının en çok arzu duyduğu bebek yapma hevesleri kursaklarında kalıyor.

Evlilikler tamamen bitiyor mu acaba?

Kadınların kaprisli ve egoist olmaları onları evlilikten uzaklaştırıyor mu?
Cevapla