Saf bu der arkasından..
Ne alaka?
Güler yüzlü olduğun zaman saf mı olunuyor ne alaka neee
Saf bu der arkasından..
Ne alaka?
Güler yüzlü olduğun zaman saf mı olunuyor ne alaka neee
Ben cool ve umursamiz bir picim fakat öyle kızları saf olarak değil yüreği saf olarak görürüm gözünü açar yoldaşlık yaparım doğru kararlar vermesine yardımcı olurum erkekler konusunda bilinçlendirir toplumdaki rolünü çizerim
O zaman p... ç degilsin :))
Farketmez
Ahahhaha
Bence kafa dengi birine benziyosun
Evet benim o 😀
Ahhahahha 🌟 hep böyle kal 🌟💫
Sende balık
Ne balığı be 😁
Saf görmekten ziyade tecrübesiz görürüz. O tecrübeyide bizlerde yasarlarsa hayatlari mahvolur ama en önemli derside alirlar
Güler yüzlü olmanın tecrübesizlikle alakası nedir tam olarak?
Merak ettiğim için soruyorum
Güleryüz her yerde kendini belli eder. Saf veya disa vuran duygular
Haaa. Doğru
Kesfetmene sevindim
Peki ben bu ezik halimi nasıl düzelticem. Bence rezil oluyorum ahnsbdkndj
Yok lan ezik hissetme. Emin ol bizim gibilerin ilgisini cekiyor etrafda o kadar pislik ve batak insanlarin icinden bir papatya gibi oluyorsunuz gözümüzde.
Yaaa ciddi mi :)) çok iyi hissettim. Teşekkür ederim.♥️
Tesekkür ederim. Gercekten biz böyle görüyoruz. Sende belli ediyorsun
Öyle görseniz de ama tercih dışı demi :(
Hayir neden tercih etmeyelim? Ilk defa acan bir gülü koklamak gibi her ilkin tadinin verdigi özel hissiyat.
😊 sevindim.
Hadi bakim kendine dikkat et. Batalik gülü görüsürüz
Ahahhaa görüşürüz 😀
Sende dikkat et
Neşelisin diye saf sananlara laf anlatmak bazen deveye hendek atlatmak gibi! 🙄 Bir insan pozitif ve güleryüzlü diye hayatın gerçeklerinden bihaber veya enayi olacak değil. Burada mesele aslında onların kendi özgüvensizlikleri... Çünkü cool ve mesafeli takılan tipler çoğu zaman kendi zayıflıklarını buna maskeliyor. Gülüyorsun, mutluluğunu saklamıyorsun, rahatça iletişim kuruyorsun—bunu kıskanıyorlar. Sen yoluna bak, enerjini sakın boşa harcama. 😏✨
Cevap
7Cevap
30 yaşını geçmişsin hala p.. iç mi kovalıyorsun?
Dedi abaza
Çünkü öyleler
He sen çok zekisin yani. Sbbdbdhdjdjndhd
Saf olunca zeki olunmuyo mu te allahım
Vay avukat beni düşürdü
:)) yoo aksine zeki buluyorum:)
Nedenn
özgüvenli kadın zekidir zekasıda neşesine etki eder ve keyfli kadınlardır
Rezil varlıklar çünkü
Evettttt
Hayat enerjimizi emen vampirler gibiler. Son 2 senedir sevgili yapmıyorsam sebebi onlar , a-ptal bi ergen değilim , pozitif kafa dengi bir gencim. 😭🙏🏻🥹
Çokta tatlısın 💫🌟♥️🥰
İyi erkekler den gelsin umarım 🙏
Sende kudum inşallah 💋🙏🏻
Ayyy yanlış yazdımmmm 😭😭
Hahah olsunnn💋💋💋
çok iyi niyetlisini
Offf kimse öyle görmüyor o öyle görüyor
Çok ayıp aaaaa
Hö?
özgüven eksikliklerini gizlemek için
On numara tespit
Yeah
Çikalata
Sen ye. Sonra ben seni ararım
Kanmayın yaa
boş ver iyi erkekler iyi kalsın
Bilmiyorum. Biraz atılgan olun sizde yahu.
Israr et. ama kız sana yüz verirse! Yüz vermezse seni istemezse sakın ısrar etme! Sakığğnnn.
Bu sapıkçılık olarak algılanıyor öyle olmasan da.
Biraz yüz verdi mi. Israr et.
Terslerse de onun kezbanligi , özguvenini düşürme onun yüzünden. Terslerse bırak gitsin.
Sana flörtöz davranmasına bağlı.
Arkadaşça konuşuyorsa arkadaşçadır. Flört eder gibiyse flörttür :))
Ya ben miydim o sjdhbdbdhdjkekdbbdjd
Ben flört etmedim ki 😏
Seni kandırdım küçük bir peçete gibi kullandım 💗🌹
Tamam 😀🌈💗♥️🌼💖💐

Hıiiiiaggggggh💪
Neden ki?
Üffff çikolata çukolata.
Yetti be 50 kuruşluk çikolatada gözün var.
Al:
Ye.
Ne aç gozluymissun arkadaş
Hee yiyon ama götürüyon bide gururlu görünüyor
Safsındır
Sen de malsın bişey diyo muyum
Saf olduğun kadar Bide çirkefmişsin
Öyleyimdir sayın ruh hastası
Devam devam abla
He abla he shndjdjdnd
Sokakta görse ağzı açık kalır burada klavye artisti sjjdbdjdh
Ufff olum benim sana neden ağzım açık kalsın sen sornlu musun ne yaşadında böyle oldun sen dünyalar güzeli ol banane aw
Böböböbö
Defol beyinsiz.
Uuuuuu hakaret etti mal oğlan sjdjjdndjdnf
Ezik tipiniz var
Snnsjdjjdjdjd
Kızlara ezik dendiğini de ilk defa duyuyorum.
Cool mu
Güyaaaa
Bunlara havalı deme be sonra kızlar bu serserilere ölüyor diyorlar.
Anlatmak için yazdım yoksa hava ne gezer ezik ruhlular işte.
Pç yeterli.
Sanane ya sana mı sorucam ne yazacağımı. Tövbe estağfurullah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?