• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Çocuk & Ebeveyn

Küçükken sokakta tenhaya işeyen afacanlar burada mı?

mammamiaa
mammamiaa Takip Et
Yoda Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
https://i.hizliresim.com/9R3p3k.png

Hemen hemen her erkek çocuğu yapmıştır bunu siz nerelere işediniz?
Küçükken sokakta tenhaya işeyen afacanlar burada mı?
Cevapla
İş Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • dilara00000_
    dilara00000_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Ortaokul yıllarımda yan binada sevmediğim bir kız vardı. Uyuz oluyordum. Çişim olsun olmasın gide o aparmanın duvarlarına işerdim. Sonra biri beni gördü bi sonraki gün sordu 'sen niye apartmanın duvarına işiyorsun' bende 'Ben Misafirlikte rahat yapamıyorum nasıl sokakta yapayım bunu o kız yapıyor' diye iftira atmıştım. Sonrada işemedim.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Epilepsimir
    Epilepsimir Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 35%
    +1 yıl

    ... ne kadar tatlı afacanlar böyle :(((

    https://www.haberform.com/d/other/kadin-001.jpg

    i.ensonhaber.com/resimler/diger/cis_6779.jpg

    galeri8.uludagsozluk.com/.../...n-bayan_555062.jpg

    6
    11 Yorumla
    • ahbukızlar
      ahbukızlar

      Hunharca gülüyorum 😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Ohaaaa ohaaa :D :D :D

      Yorumla
    • sevimsizamatatli
      sevimsizamatatli
      +1 yıl

      Bu ne be:D

      Yorumla
    • Epilepsimir
      Epilepsimir
      +1 yıl

      Afacanlar işte :)

      Yorumla
    • ahbukızlar
      ahbukızlar
      +1 yıl

      😂😂😂😂

      Yorumla
    • Epilepsimir
      Epilepsimir
      +1 yıl

      Erkeklerde var :D
      galeri.uludagsozluk.com/.../...-feminist_22047.jpg

      Yorumla
    • Epilepsimir
      Epilepsimir
      +1 yıl

      EİG için teşekkürler :) Böylece daha çok dikkat çekip eksileyebilmelerini sağladık :))@mammamiaa

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      HHHahHhahaha :D halk gorsun diye hersey 😉😉😉

      Yorumla
    • Epilepsimir
      Epilepsimir
      +1 yıl

      Her şey sizler için!! :))

      Yorumla
    • besat
      besat
      +1 yıl

      Ayıp kız ayip

      Yorumla
    • Epilepsimir
      Epilepsimir
      +1 yıl

      Sanane bro ayipsa ayip. ayip olanin cani cehenneme

      Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 6b cevap paylaştı.

    Saklambaç oynarken çok işemişimdir. ¦¬)

    https://i.hizliresim.com/QJljEg.gif

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hazir saklanmisken cikar aradan :))))

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

6

Cevap

88

Cevap

  • buyucukiz00
    buyucukiz00 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Mahallenin sidiklisiydim ben, 7-11 yaş arası hep dışarda oyun oynardım, oyunlar o kadar eğlenceliydi ki oyunu bırakıp tuvalete gitmek istemediğim için son ana kadar tutup sonra gidip az uzaklaşıp indirip işerdim bazen tutamaz altıma kaçırırdım, saklambaç oynarken yakalanmamak için bilerek altıma işediğimde oldu. O zamanlar işemekten utanmıyordum, rezil olma derdimde yoktu 10 yaşında küçücük bir kız altına işese nolcak işemese nolcak tutamamış der geçerledi.

    2
    0 Yorumla
  • alcasar
    alcasar Takip Et
    Guru Yaş: 49
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 476 cevap paylaştı.

    Şehirde asla böyle bişey yapmadım. Bazen babamlar köye götürdüğü zaman yaptım ama o zamanlarda da evden çok uzakta bahçedeydik. Köyde bile evi tercih ederim.

    0
    3 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      En iyisi valla tuvaletler bosuna mi var :)

      Yorumla
    • alcasar
      alcasar
      +1 yıl

      Bende çocukluktan itibaren temizlik hastalığı var çok titizimdir o yüzden başka yeri denemek bile istemem normalde. Kıyafetimde toz görsem bile giymekten vazgeçebilecek biriyim :D

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Cok guzel :)

      Yorumla
  • MrFunny
    MrFunny Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Evet birçok erkek yapıyor
    Evet birçok erkek yapıyor
    0
    0 Yorumla
  • masturbatur
    masturbatur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 30%
    +1 yıl

    Ümraniyede rastlamışrım 3 veya t kadınddı. bir taksi durdurup kapısını açtılar diğerleriyle kapının arasında işedi birisi az ilerde tuvalet vardı halbuki :D

    0
    0 Yorumla
  • Smokerx
    Smokerx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben çok korkardim birisi gorur diye bir kereligine gaza gelip arabanin egsozuna zorlamistim. Ortaya cikan manzara sonucu baya etiket olmustum. İlk ve son seferimdi

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hahahah iyi olmus 😄

      Yorumla
  • Edward93
    Edward93 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    ulan azmı işerdik mahallenin bütün çocukları toplanır hep beraber adımızın baş harfini yazmaya çalışırdık sonra ilk işeyen bağırırdı duvar delen varr diye bizi rezil ederdi

    1
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hahhahaa bide ispikcisiniz he :))))) cok iyi yaa

      Yorumla
    • Edward93
      Edward93
      +1 yıl

      aynen. güzel günlerdi :)

      Yorumla
  • Beyazzenci00
    Beyazzenci00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Bacım sadece erkek değil bayanlarda yapıyor. Çok kez bu duruma şahit oldum
    ve ben halen daha devam
    napalım çiş bu, ne zaman geleceği belli değil kendimizi sikistirmayada gerek yok.

    0
    4 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hala sokagami isiyorsun?

      Yorumla
    • Beyazzenci00
      Beyazzenci00
      +1 yıl

      Zaman zaman sokakta sarhoslarin düz yuruyebilmesi için emniyet şeridi çiziyorum

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Tabi duyarli vatandas :D

      Yorumla
    • Beyazzenci00
      Beyazzenci00
      +1 yıl

      Yani çiş deyip geçme bacım bazen yararida olabiliyor işte :D

      Yorumla
  • Sarivari
    Sarivari Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    eve gidince annem bir daha dışarı yollamazdı napim :D

    1
    4 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hahaha sende saliveriyodun he :)

      Yorumla
    • Sarivari
      Sarivari
      +1 yıl

      tamam sus caktırma :D

      Yorumla
    • berkaayyy
      berkaayyy
      +1 yıl

      Ahahahahaa :) cok hos

      Yorumla
    • kuryeci
      kuryeci
      +1 yıl

      Acayip olmuyormu biri gorse seni

      Yorumla
  • Filozof1994
    Filozof1994 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 95%
    +1 yıl

    Sokaklara, parklara çok işedim, bir kadın işerken sünnett oldun mu dedi, oldum dedim, göster dedi, gösterdim.

    1
    0 Yorumla
  • Hz_Joker
    Hz_Joker Takip Et
    Xper 7 Yaş: 51 , eic 30%
    +1 yıl

    ne tenhası yahu duvarlar ne güne? tenha arayacağına git eve.

    0
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Ohh serbest tabi iseyin

      Yorumla
    • Hz_Joker
      Hz_Joker
      +1 yıl

      öyle valla.

      Yorumla
  • asilturk
    asilturk Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 35%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 322 cevap paylaştı.

    Küçükken yapmışlığımız var elbette bir çoğumuzun :)

    0
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Butun erkek cocuklari yapmistir

      Yorumla
    • asilturk
      asilturk
      +1 yıl

      evet :)

      Yorumla
  • öyleçokşeyetmesen
    öyleçokşeyetmesen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    hahaha az yapmadım :) adamın duvarına işemiştim sen niye işiyon benim evimin duvarına dedi bir dakka dedim donu toplayıp kaçtım :)

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Aferin pratik ol oyle :D

      Yorumla
  • yaranamıyorum
    yaranamıyorum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Balkon vardı bizim oyun oynardım orada tuvalete gitmeye üşenir çiçek saksılarına işerdim :)

    0
    4 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Ahh cicekler :)

      Yorumla
    • yaranamıyorum
      yaranamıyorum
      +1 yıl

      Kuruyordu annemde yenilerini ekiyordu garibim bir ara öğrendiğinde dayak yedim ondan sonra tuvalet kültürüm gelişti :)

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      bosa dememisler dayak cennetten cikma diye :))

      Yorumla
    • yaranamıyorum
      yaranamıyorum
      +1 yıl

      Ama ben hep merak etmişimdir kızlarda yapıyormu diye ama hiç yakalayamadım :) bu arsızlık bir bizde var kardeşim de istambulda boğaza işeyecem diye tutturdu daha ufacık bebeydi

      Yorumla
  • Sevgisizruh
    Sevgisizruh Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    ablası onlar büyüdü koca adam oldular. D şimdi içkiden sonra yapıyorlar aynı işi :D

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Aynen gene bisey degismedi :D

      Yorumla
  • pişekâr
    pişekâr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    hava kararınca yürüyerek işerdim. erkek olmanın avantajı işte. sallaya sallaya yürüyebiliyosun.

    1
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Cok kotusun :D

      Yorumla
    • pişekâr
      pişekâr
      +1 yıl

      teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • KimlikLazım
    KimlikLazım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Arada hala yaparız arabayı çeker tam lastiğe işeriz hele o iş bitince kaldımı bir kac damla dıye sallanma hareketı candır :))

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hahhahha tekerlekler yikansin tabi sevaptir :)

      Yorumla
  • kargaklavuz
    kargaklavuz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Sene 86-92 cankaya yildiz ozaman gece kondu bizim ev yokusun ortasinda onumuz yol asfalta cogdurur pesindrn kosardik kayisi agacimiz vardi dalindan iserdim milleti gecirmezdim

    0
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hahaahahha :)))) insanlardan ne istiyosun

      Yorumla
    • kargaklavuz
      kargaklavuz
      +1 yıl

      Bilhassa kizlar severdim ciglik cigliga kacmalarını

      Yorumla
  • zibidygonzales
    zibidygonzales Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    erkeklerde işemek sanattır kim uzağa işerse diğerini ezikler ve dediğini yaptırırdı o zamanlar organ boyutunun önemi yoktu önemli olan uzağa işemekti :)

    0
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Sidik yarışı :D

      Yorumla
    • zibidygonzales
      zibidygonzales
      +1 yıl

      aynen kızlarda yapmaya çalışırdı ama sonucu hep hüsran üstleri başları sidik olurdu :)

      Yorumla
  • AAAABBBBCCCC
    AAAABBBBCCCC Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    İki hafta önce dayanamadım ve işeyeyim dedim. Otlara çalılara doğru işeyiverdim, meğer arkasında bir tane adam varmış. Sırf yarım saat kovalandığımı hatırlıyorum. Ama kazanan taraf ben oldum, hem işedim hem de adamdan kurtuldum :)))

    0
    4 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Iyi yapmissin :)

      Yorumla
    • AAAABBBBCCCC
      AAAABBBBCCCC
      +1 yıl

      Selamün aleyküm.

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Aleykumselam?

      Yorumla
    • AAAABBBBCCCC
      AAAABBBBCCCC
      +1 yıl

      Zor kurtuldum gerçekten. Dünyanın etrafında koşsam, bu kadar yorulmam :)))

      Yorumla
  • yeninedenki
    yeninedenki Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    peki sen hiç denedin
    bayoda felean

    ben 2-3 defa işemişimdir çok utanırım..

    birde erkeği ortalığa işettiren bayan kıza gelince kmse görmesinliği tutar :D

    0
    0 Yorumla
  • jhonysins666
    jhonysins666 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 37
    +1 yıl

    İstemediğim yerin hatri kalmıştır tabi ev ve bina icleri hariç :D sokakta yani halada gece vakti sıkıştikca bulduğum yere salarım valla :D

    0
    4 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Yapmayin ya yapmayin bilmeden basicaz sonra :D

      Yorumla
    • jhonysins666
      jhonysins666
      +1 yıl

      bir benmi yapıyorum yavrucumya senin baban abin kardeşinde yapiyordur emin ol nabiyim altimami yapayim :D

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Yapmasin onlarda :)) kimse isemesin yola :)

      Yorumla
    • jhonysins666
      jhonysins666
      +1 yıl

      Oldu koştura kostura wc arayacam :D

      Yorumla
  • evernever
    evernever Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Apartmanin girisine isemistim bir keresinde ahahah

    0
    3 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hahahah apartmana yapilmaz bee :D

      Yorumla
    • evernever
      evernever
      +1 yıl

      Sonrada zilllere basip kacmistim cok zalımdım ya yazik insanlara :D

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Ne cekmislerdir senden

      Yorumla
  • denyolog
    denyolog Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43
    +1 yıl

    Hiç yapmadım çok ayıp gizli saklı şeyleri sevmem sokak ortası hep tercihim oldu

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hahahahah tabi acik olmak iyidir

      Yorumla
  • bira_fıstık
    bira_fıstık Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    ohoo ne tenhası benım bı ıhlamur fıdanı vardı evın yanında sımdı agac oldu ıseye ıseye buyuttum aarada nostaljı olsun dıe hala ısıom :)

    0
    3 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Ayyyy cok kotu yaa onu toplayip iciyor insanlar :D :D

      Yorumla
    • bira_fıstık
      bira_fıstık
      +1 yıl

      yok bız ıcıoz kısın yaa butun kıs aıleye yetıo hepsı bana mınnettar :) 30 kg kadar verıo her sene :)

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Iyi afiyet olsun cumleten :D

      Yorumla
  • MethioninAUG
    MethioninAUG Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bunu kalkıp burada mı açıklayalım erkekler olarak yani :D

    0
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Ooooo bu gozler neler gordu :))) tenceredeki yemege iseyen bile varmis

      Yorumla
    • MethioninAUG
      MethioninAUG
      +1 yıl

      Neler gördün? :D Ayy tamam tamam sus kusucam :D

      Yorumla
  • UgurKocaturk
    UgurKocaturk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ben hala işiorum. En son beşiktaşta yürüyüş yoluna işedim arkamda 1000 kişi geciodu hic utanmam :D

    0
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Sakasindir insallah :)

      Yorumla
    • UgurKocaturk
      UgurKocaturk
      +1 yıl

      Vallahi işedim. Arkadaş bira ısmarladı arabada altıma işemekten daha mantıklı geldi okulun kapısına işemek. Sorry verdiğim rahatszlktan ötürü

      Yorumla
  • richist
    richist Takip Et
    Guru Yaş: 52
    +1 yıl

    araba lastığı
    ağaç dıbı
    duvar
    saksı
    balkondan aşşaya

    0
    3 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hahahahaja balkondan asagi buda guzelmis 😃😃😃

      Yorumla
    • richist
      richist
      +1 yıl

      işerken iyidide sonra evdekılere şıkayet gelınce ıyı olmadı baba kescem l*n pıpıyı deyınce bı hafta korkudan uyumadım gece kesecek dıye

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Oh olmus sana :D

      Yorumla
  • goldenboy45
    goldenboy45 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Simdi otobus yolculuklarinin vazgecilmezi o. Cocugun cisi gelir kenara cekilir cocuga yaptirilir. Tabi digerleride yak bir zigara

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hahahah aynen aynen :D

      Yorumla
  • beyazGergeden
    beyazGergeden Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Hala devam ahahahahh da akşam artık yapmıyoruz carpılırız felan ahcjckn :)))

    0
    4 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Sukur cinlerden olsun korkuyosun :)

      Yorumla
    • beyazGergeden
      beyazGergeden
      +1 yıl

      O kadarda imanımız var hamd olsun ama üşengeçlik

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Usenmeyin artik :)

      Yorumla
    • beyazGergeden
      beyazGergeden
      +1 yıl

      Abla yapcak bisey yok kuytu koseye gecip bide nöbetçi koyuyoruz :)) fkxmmx arada iyi oluyor ya hep olgun davran nereye kadar :))

      Yorumla
  • chnkpln
    chnkpln Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bizde az yapmadık merdiven altına pişmanmıyız asla :)

    0
    3 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Çişinizle mutlusunuz :)

      Yorumla
    • chnkpln
      chnkpln
      +1 yıl

      Biz derken 89 doğumlular yani bizim nesil anlamında :)

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Anladim yahu :)

      Yorumla
  • Play_Game
    Play_Game Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    müzelerin bahçelerinden tut okul bahçelerine hatta parklara kadar :D

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hic bir bahceyi parki es gecmiyon yani :))

      Yorumla
  • Camolikacaq
    Camolikacaq Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Tenceredeki yemege yemek yapanin bacagina balkondsn yaşlı adamlarin üstüne

    0
    5 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Iyyyy lutfen saka yaptigini soyle

      Yorumla
    • Camolikacaq
      Camolikacaq
      +1 yıl

      Yo gerçek :)

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Tenceredeki yemek nedir yahuu 😲😲😲😲

      Yorumla
    • Camolikacaq
      Camolikacaq
      +1 yıl

      Ne yapalım çocuk akli sen hiç altina yapmadin mi :)

      Yorumla
    • efkarlı-ezgi
      efkarlı-ezgi
      +1 yıl

      😥😥😥midem bulandı yaa

      Yorumla
  • warox
    warox Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    sadece küçükken olan eylemler değil bunlar afacanlar halen sokaklarda

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hic bitmiyorlar :D

      Yorumla
  • alonewolf25
    alonewolf25 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    müzelerin bahçelerinden tut okul bahçelerine hatta parklara kadar :D

    0
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Sen isi sulama kanalina cevirmissin :D

      Yorumla
    • alonewolf25
      alonewolf25
      +1 yıl

      valla ben şimdide öyleyim nerede gelirse yaparım çok ciddiyim tutmak zararlı

      Yorumla
  • delete
    delete Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    boş bulduğum yere çöydürürdüm. okulun bahçesine yapmışlığım var

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Okul bahcesi hususi cis alani zaten :D

      Yorumla
  • raskolnikoovv
    raskolnikoovv Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Evde işediğimi hiç hatırlamam. annem bahçede ki incir agacını yağmur suları buyuttüğünü sanardı hey gdi günler heyyy

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hahahhahhaha bereketli bir yagmurmus :)))

      Yorumla
  • Semih2626
    Semih2626 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben Iserken Genelde Kızlar Bakıyordu Vede Guluyordu Ay Yırım Gıbı Kelımler Kullanıyorlar Buyuduk Nerde Sımdı :)

    0
    4 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Kucuk kizlar demez oyle gulusup utanip kacarlar :)

      Yorumla
    • Semih2626
      Semih2626
      +1 yıl

      zaten kucuk kızlar demıyordu yetıskın kızlar dıyordu 18 yasından buyukler :D

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      He o zamanda sen kucuksun bu olabilir :))

      Yorumla
    • Semih2626
      Semih2626
      +1 yıl

      O zmnlar kucuktuk tabii simdi zaten olamaz ki o durumlar sence olur mu :)

      Yorumla
  • bayselim
    bayselim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Küçükken evde balkondan aşşağı işerdim bir keresinde halamın başına işemiştim 😄

    0
    0 Yorumla
  • _mahmut06
    _mahmut06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Disarda oynarken eve cikmaya usenip komsu balkonunun altina iserdim

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hahhaha iyiymis :)

      Yorumla
  • KüHEYlan94
    KüHEYlan94 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 849 cevap paylaştı.

    Kucukken yolun ortasinaydi simdi tenhaya isiyorum 😅😅

    0
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Bayağı bir yol katetmissin 😃😃😃

      Yorumla
    • KüHEYlan94
      KüHEYlan94
      +1 yıl

      Tabi ki medeni insan yenilige aciktir ☺☺

      Yorumla
  • Kaf_Kef
    Kaf_Kef Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Yaptım pişman degilim yine gelsin yine yaparim assffss

    0
    0 Yorumla
  • RoMeOcyprus
    RoMeOcyprus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    Ne diosun yollara zigzag çizerdik ;)
    Şimdi anlatmim masumca

    0
    0 Yorumla
  • anormal_05
    anormal_05 Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    şşşşşt aramızda burdayım kimse duyması az ağaç sulamadım :D

    0
    4 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Derdiniz nedir bu agaclarla 😄😐

      Yorumla
    • anormal_05
      anormal_05
      +1 yıl

      çevreciyiz işte belediyeden sulama birliğinden iş teklifi aldımda gitmedim :D

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Gitme patentini al senin projen olsun bu 😂😂

      Yorumla
    • anormal_05
      anormal_05
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • cenk38
    cenk38 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 392 cevap paylaştı.

    okuldan gelirken kim daha uzaga işer yarışı yapıyoduk

    0
    7 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Ohaaa kimse gormuyor muydu

      Yorumla
    • cenk38
      cenk38
      +1 yıl

      o zaman kızlar kendi aralarından gülüşüyordu

      Yorumla
    • cenk38
      cenk38
      +1 yıl

      görünce

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Dimi o vardi bide :D

      Yorumla
    • cenk38
      cenk38
      +1 yıl

      aynen öyle bazıları vardı birbirinin üstüne işerdi ıyyy:(

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Aynen yaa onlar cok pisti

      Yorumla
    • cenk38
      cenk38
      +1 yıl

      bizim öyle huy edinmedik yarış yapılırdı

      Yorumla
  • hakan1456
    hakan1456 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47
    +1 yıl

    Okulda sınıfta tek ben sınav olurken kızların yanında cop kutusuna işedım

    0
    0 Yorumla
  • kuryeci
    kuryeci Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Okulun arka bahçesine hatta ben ayakta işerken kızlardan biri beni görmüştü

    0
    0 Yorumla
  • johesa
    johesa Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 74%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 662 cevap paylaştı.

    Halen isiyorum nolmuski napim yani dogal bise

    0
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Bilemem orasini :)) bence pek dogal degil :)

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      +1 yıl

      Heryerde umumi wc yok ama napim gecen gun yagmurda yagiyodu wc bulamadm motorupark etm indim bildigin yola yaptm yagmurla karisti gtti yok boyle bir rahatlama ki bn yarim saatlik ucak yolculugunda bile wc ye gren adamim

      Yorumla
  • kafasidumanli
    kafasidumanli Takip Et
    Xper 3 Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl

    Olmamı komşu teyzenin çiçeklerini sulardım hep :/

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Zavalli cicekler ne cekmis bee 😄😄😄

      Yorumla
  • Ceyces
    Ceyces Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 36%
    +1 yıl

    Ben hala işiyorum. :D

    0
    3 Yorumla
    • _VenüS_
      _VenüS_
      +1 yıl

      yapmaaa o ağaç nasıl oksijen verecek :(

      Yorumla
    • Ceyces
      Ceyces
      +1 yıl

      @_VenüS_ Faydası bile olur :D

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Aynen yapma bunu :))

      Yorumla
  • Manisa1905
    Manisa1905 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Hahaa :))) teygidi tey

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      😄😄😄😄😄

      Yorumla
  • AloneLaWYeR
    AloneLaWYeR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ben böyle bir çocukluk geçirmedim malesef :((

    0
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hadi be neden

      Yorumla
    • AloneLaWYeR
      AloneLaWYeR
      +1 yıl

      biraz karışık benim çocukluğum zor ve yalnız oldu :((

      Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Agac dibleri merdiven altları beni tanır

    0
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Agaclarin hazin sonu zaten :)

      Yorumla
    • KaptanMagaralı
      KaptanMagaralı
      +1 yıl

      Hahaaas

      Yorumla
  • erkeğinırıspısıı
    erkeğinırıspısıı Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    ne günlerdi bee kaldırımlara sçardım falan :/

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Ohaaaaa 😃😃😃

      Yorumla
  • Sinansrky
    Sinansrky Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    AVM'ye sıçan kadın vardı

    0
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Ohaa

      Yorumla
    • Sinansrky
      Sinansrky
      +1 yıl

      markete sıçan kadın yaz youtube

      Yorumla
  • EdmondDante
    EdmondDante Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl

    ben araba lastiklerine nişan alıyordum yaaaa.

    0
    6 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Guzel secim :) yikansin tabi

      Yorumla
    • EdmondDante
      EdmondDante
      +1 yıl

      bir gün bir amcayı yoldan çevirsem ve desem ki amca hani o senin arabanın sol arka tekerine işeyen tıfıl varya? o benim işte... desem mi diye bazen düşünürüm.

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      bir dene bakim sansini :D

      Yorumla
    • EdmondDante
      EdmondDante
      +1 yıl

      seni mendebur diye başlamasın... maazallah

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Baston yersin sirtina :))

      Yorumla
    • EdmondDante
      EdmondDante
      +1 yıl

      yok ben vaz caydım. anılar yeter bana... nostaljiye ne gerek var dimi... önce sağlık diyelim.

      Yorumla
  • __AşkaDüşüş__
    __AşkaDüşüş__ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sokakta değil dağda kırda bayırda

    0
    1 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Nereyi bulursan çöğdür 😄😄😄😄

      Yorumla
  • Herkestenfarklı6
    Herkestenfarklı6 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Benim karikatürümü kim çizdi l. n :)))

    0
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Hissetmisler :D :D

      Yorumla
    • Herkestenfarklı6
      Herkestenfarklı6
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • DogusEfe
    DogusEfe Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    büyüdüm, hala çok içtiğimde yapıyorum :P

    0
    4 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Icince ne degisiyor

      Yorumla
    • DogusEfe
      DogusEfe
      +1 yıl

      idrar yolları daha hareketli oluyor

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Ama tuvalet hala ayni yerinde oluyor :)

      Yorumla
    • DogusEfe
      DogusEfe
      +1 yıl

      o an göz tuvalet görmüyor
      nereye görse, oraya.. :D

      Yorumla
  • besat
    besat Takip Et
    Xper 3 Yaş: 46
    +1 yıl

    Sanki sen yapmadın :)

    0
    4 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Tabi yaa her bos olana çòğdürüyom

      Yorumla
    • besat
      besat
      +1 yıl

      O kadarda degil yani

      Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Ben sokaga nasil iseyebilirim :)) fiziken aykiri bize :) erkek isi o

      Yorumla
    • besat
      besat
      +1 yıl

      Sanki erkekler tek isiyor

      Yorumla
  • meftun41
    meftun41 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Evet yaptım ama kızlar da yapmistir bence

    0
    2 Yorumla
    • mammamiaa
      mammamiaa
      +1 yıl

      Bizim yapmamiz fiziken aykiri :))

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Bir kadın hangi yaşta olursa olsun istErse herşeyi yapar dostum :)

      Yorumla
  • Devamını Gör (34)
Devamını Gör(79)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Küçükken sokakta tenhaya işeyen afacanlar burada mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sokağınızda sokak oyunları oynayan çocuklar kaldı mı ☺️✌️? 28 cevap verildi
Sokak köpegi olaylari eskidende var miydi? 8 cevap verildi
Sokak kopekleri hakkında? 23 cevap verildi
Sokakta ses yapan çocuklar? 1 cevap verildi
Sokaklarda tiktok çekenlerle aranız nasıl? 8 cevap verildi
Behzat Ç'mi Arka Sokaklar mı? 30 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨