Hayatınıza almak istediğiniz insanda dikkat ettiğiniz şeyler var mı?

Çok mu ayrıntıcıyım bilmiyorum ama bir insanı konuşmasından dolayı istememek normal mi? Ben şive hissediyorsam konuşmak istemiyorum. Bana göre bir yerde çalışan insan, insanlara hitap ettiği için şive kullanmamalı (kendi yöresine ait) Birkaç konuştuğum adam böyleydi. Ben hoşlanmadığımı söylediğim için dikkat ediyordu ama o gırtlak hala onunla vardı ve heyecanlı bir olay anlatırken iyice açığa çıkıyor Ek olarak sanki konuşması zorlama bir konuşma gibi hissediliyor. Sizce konuşmadan bile insan elemek normal mi? 25 oldum bunları dert etmesem mi diyorum bazen ama hayatıma alacağım adam kaç sene benimle olacak. Ben düzgün yapıda kendini eğitmiş biri olsun istiyorum
Hayatınıza almak istediğiniz insanda dikkat ettiğiniz şeyler var mı?
Cevapla