Aşırı önemsiz bir anısını/olayını anlatması çok uzun süren insanlara sinir oluyor musunuz?

Ya sanki anlatmak olsun diye boşa detay verekek , aşırı yavas anlatiyor ve anlattigi sey asiri önemsiz 😫😫😫

Aşırı önemsiz bir anısını/olayını anlatması çok uzun süren insanlara sinir oluyor musunuz?
Cevapla