Utangaçlık ayıp mı ya da yenilmesi gereken bir duygu mu?

Genel olarak utangaç biriyim ama bu herhangi bir eylemi yapmama engel değil
Utangaçlık ayıp mı ya da yenilmesi gereken bir duygu mu?
Cevapla