tepkilere maruz kalabilirm sadece fikrimi ortaya sundum :)
Bir kişinin müzik listesine bakarak onun hakkında bir çok şey söyleyebilirsin sözüne ne kadar katılıyorsunuz?
tepkilere maruz kalabilirm sadece fikrimi ortaya sundum :)
Ben anlaşırlar diye düşünüyorum çünkü bir yerde okudum mutlu insanlar şarkının sadece müzik kısmına dikkat eder mutsuz insanlar sadece sözlere dikkat eder...
Ve ben kendimden örnek veriyorum ruh halime göre müzik dinlerim mutluysam hareketli şarkılar dinlerim, aşıksam seviyorsam fantazi, aşk Şarkıları falan dinlerim. Moralim bozuksa yıldız tilbe müslüm gürses falan dinlerim..
o söze katılıyorum, kesinlikle öyle kişi ruh haline göre dinliyo, ve sürekli ağır veya sürekli hareketli dinleyen kişilerinde ruh hali tahmin edilebilir gibi
Aynen :)
Bence yansıtır rap dinleyenle türk sanat musikisi dinleyen bir olur sence karakter olarak ya da rock dinleyenler halk müziği seven?
kesinlikle , bende bundan bahsetmek istedim biraz yanlış anlaşıldı gibi tepkiler oldu
Yanlış anlama değil o şekilde yorum yapılmış ama bence çok alakalı
bende size katılıyorum , çok teşekkür ederim
Rica ederim.
bir çok şey söylenebilir ama kişiden kişiye değişir insan mutluyken farklı normalken farklı muzkler dnler ama kulağına hoş gelen daha farklı müzik de dinliyo olabilir :D bir çok fikir çıkar ortaya kesin bişey denmez
teşekkür ederimm :)
Ben katiliyorum bu soze. bircok bilgi edinilebilir kisi hakkinda
çok teşekkür ederim yorum için :))
Cevap
9Cevap
bir nevi doğru bir sözdür ama tam anlamıyla analız etmek yanlıştır.
tam anlamıyla edemeyiz ki zaten, teşekkür ederim :)
Müzik listede bulunanlar
Yabanci;: 50 cent inna Eminem katy perry rihanna tove lo Charlie xcx indila MİA black eywd peas vs vs
Yerli: arabesk ferdibtayfur muslum gurses ibo
İlahi: abdurrahman onul sami yusuf
Kolay gelsin size hafi analiz edin
Ahahah çok iyi :Dd
de ilahi nick uyumunu yakalayamadim :D
yabancı parçaları sırf dinlemek için dinlemiş gibi düşünürüm, üzerinde durmadan sadece öylesine hoşuna gittiği için bir nevi herkes dinlediği için
yerli dinlediği sanatçılar için yukarıda bahsettiğiniz gibi genelde hüzünlü ve yara almış biri olarak düşünürüm hayattan darbe yemiş belki
ilahi için bir şey söyleyemem
genel olarak ağır abi takılan birini görür gibiyim tabiki burada sizi kastetmiyorum verdiğiniz örnek üzerine yorum yaptım :)
@Julieeetttt abdurrahman la sami de bizden :D
Eşit: o nasil nick nan e ileri ayrı say t leri ayrı. yarim saatte zor yazdim
Soran bilemedin arabeskin zevkle söylerim nasil sesim yanik mindiye arkadaşlar anma kara yaparım sus derler. yabancı müzikleri de severek dinlerin kacbsenedir 50 centin eski parçalarını hala dinlerin. inna hele aşığım çoğu şarkısını bilirim. arabeski genelde huzurlu zamanında dinlerin. agir abi degilim genelde lacka bile derler optum soran :D :*
Ahahah 3 e 4 t bu kadar :D
nasıl yani sizden?
Onlarda artik bizim cemaat :D biz komple müslüman olduk illuminaticiler :D
@Julieeetttt seni etiketleme yı unuttum :D
Ulann ahahah teallam ya :D iyi hayirli olsun asds
Torpilin varsa sen de gel @Julieeetttt
Aman Allah korusun iyiyim ben böyle.
Bazen pompalamasyon dinliyorum bazen zeki muren kapat gozlerini kimse gormesin :D
:D pekala teşekkür ederim yorum için
Diyar pala sjsjsj
Bu söze katılabilmem için o kişiyi müzik dinlerken seyretmem gerek.
img1.loadtr.com/b-366274-müzik_dinleyen_kedi.gif
pekala :))
Kisilikte assagi yukari cozulur kaba hatlariylada olsa. zeki isi bilen insan becerebilir bunu
teşekkürler yorum için :)
bazi şeylerin görünüşle bile alakası olmadığı için müzikle hiç yoktur bence. Ayrıca müzik evrensel bisey. uyumlu örnek çok verilirde uyumsyzdan kendimi biliyorum :)
yo estafurullah elbette evrensel birşey, kimseyi bunu dinliyor diye yargılamam zaten ne münasebet :)
bence bidahaki sorunda fotosuna göre dinlediği müzik tarzini tahmin etmeye çalış :) eğlenceli olabilir
baya bir kötü yorum alırım elime yüzüme bulaşır :)) ki anlaşılmazmış hiç bulaşmayım ben :)
Şarkilar insana duygu katar her sarkida kendinden bir sey bulursun o yuzdendirki dogru buluyrum
teşekkürler yorum için :)
Dinlendigi parçalara bakarak kişilik bilinmez saçmalık,
yukarıda açıklamamı yaptım
pekala yorum için teşekkürler
çok az fikir edinebilirsin
teşekkür ederim :)
azda olsa yansıtır tabi
hiçbişey çözemezsiniz bence
fakat arabesk dinleyen birinden beyefendi biri çıkmasını bekleyemem mesela?
niye değişmeyen bişey yoktur adamın ruh hali ne ise onu yansıtır
genel olarak bir tarz vardır bence, arada elbette ruh haline göre değişebilir ama rayına oturmuş bir tür vardır diye düşünüyorum
şimdi sana benim bugun dinlediğim şarkıları söyleyim sabah bonfire sonra mustafa sandal araba neden aklıma araba geldi sonra melankoli yasadım ajda pekkana döndüm baksana alihe 1977 yane sonra hoşgörsen den çıktım kaja re hint müziğidir şimdide stronger dinliyorum hadi beni tuttur nasıl biriyim
burada analiz için bulunmuyorum öyle bir iddiamda yok :) bahsetmek istediğim ile anlaşamadık çok fazla, başka yerlerden bakıyoruz konuya , bahsetmek istediğim daha farklıydı sağlık olsun teşekkürler
sen ne olursa olsun belli bir kalıbı olur dedin değil mi dinlediği müziğin ben mi yanlış anladım yoksa
yo hayır doğru anladınız, sizin gibi tonla kişi vardır muhakkak her türde ruh haline göre dinleyen, bahsettiğim mesela kendimden örnek vereyim genelde slow parçalar dinlerim mutlu olduğum zamanlar tam tersi, ama genelde sizinde ağır basan belki bir taraf vardır hareketli veya yavaş tür, dolmuş müziği diye tabir edilen müzik var birde sizin dinledikleriniz gibi , arada uçurum var :) atışmaktan hoşlanmıyorum ya da kalp kırmaktan sonra kötü hissediyorum yanlış anlaşıldıysam afedersiniz
yok ya yanlışlık yok atışmıyoruz zaten dolmuşçu farklı yaklaşım
işte bende ordan tutmak istedim olayı bir açıdan:)
tartışıyoruz konu üzerinde bu sitede çok nadir yaptığım bişey o yuzden binevi mutluda oldum yane :)
ozaman çok teşekkür ederim sohbet ve tartışma için :))
herzaman zevkle müalefet olurum sorularına :)
beklerim efendim :))
manyağım vaktim cok uğraşırım gelirim:)
bir emekli amca vardı bak oğlum ben emekliyim vaktim çok dakika tutarım diye bulaşık veya çamaşır makinası reklamı vardı aklıma o geldi :))
ordan esinlendim zaten :)
uğraşın efendim beklerim :))
çok gaza geldim :) tatlı atışmaya gelirim eleştri sana yapmam :)
o en güzeli beklerim gelin :))
geleceğim:)
bekliyorum :))
anlşatık :)
anlaştık :)
yüzüme vurdun tamam yanlış yazmışım:)
farketmedim bile yemin ederim size :)))
şaka yaptım tamam :)
:)))
vay ankarada çıktın değişik :)
neden :))?
ben ankaradakilerle anlaşırım senle tezata düştük ondan :)
beni böyle hep kendini beğenmiş biri olarak görürler ön yargı oluşur belki ondan veya iletişim kuramadık olsun tatlıya bağlandı :)
kızılayda görürsem boya falan atarım sıkıntı yapma ya :)
aman :))) çok gezmem kızılaya da zorunlu iniyorum arada :)
bende inmem seni yedim yol düşüyomu diye:)
bende yedim sanırım :)) sağlık olsun
afiyet olsun kan yapar :)
teşekkür ederim :))
:D:D uzatmadan gittim ben
pekala kalın sağlıcakla :D
sende öyle sayın ejderha :)
teşekkürler efendim :)
görüşmek dileğiyle iyi uçuşlar balgattan geçiyosan benide al havadan gideriz :)
:D,
Ciktim vardim bile isguzar ejderha :)
:)) ne diyeyim hoşgeldiniz
Hosbulduk :)
:))
az buçuk yansıtır heralde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar