Hayata bakıp bu nasıl insanlar bu nasıl dünya diyor musunuz?

Ben dünyaya baktığımda kendimi aykırı uzaylı gibi görüyorum dışarıya bakıyorum herkes birbirinin arkasından konuşuyor kavga ediyor küfürler savuruyor hemde tanımadığı insanlara
hiç düşünmüyor ben napıyorum şuanda diye ya da karşımdaki ne düşünür diye
Aynı şekilde insanlar çıkar için ilişki kuruyor çorap değiştiriyorlar sanki.
Benim gibi düşünenler illa vardır ama azdır bence
Bizim hatamız olmuyor mu tabiki oluyor ama beni incitenler gibi bu kadar incitmiyorum bilerek yapmıyorum gerçi bilerek mi yapılıyor bunlar emin de değilim en ironisi ne peki herkes haklı olduğundan kesin yanlış olmadığından emin
Neden insanlar kendilerininde haksız olacağını hiç düşünmüyorlar ben mesela ilk kendimde arıyorum hatayı karşımdakini önemsiyorum kendimden çok önemsiyorum hatta karşımdakinin duygularını ben yaşamıyorum çünkü kırarsam bencillik olur gibi geliyor ama ben kırarsam kendimi sonuçta ne kadar acıyacağını da hissediyorum o yüzden kolay oluyor kırmak
BİRAZ UZUN MU OLDU 😬
Hayata bakıp bu nasıl insanlar bu nasıl dünya diyor musunuz?
Cevapla