Çoğu narsist bir erkeği anlamamakla kalmayıp empati yapmaya kalkışıyor
üstüne evlenip çocuk yapanda var ne kadar kötü etkilendiğinin farkında değil olsa da bırakmaya cesareti ya da gücü yok ama bilmediği şey zamanla daha da kötüye gideceği








Çoğu narsist bir erkeği anlamamakla kalmayıp empati yapmaya kalkışıyor
üstüne evlenip çocuk yapanda var ne kadar kötü etkilendiğinin farkında değil olsa da bırakmaya cesareti ya da gücü yok ama bilmediği şey zamanla daha da kötüye gideceği








Kadınlar değil bazı insanlar insan psikokojisini bilmiyor çoğu insan ya erkek tarafından manipüle ediliyor ya da kadın tarafından ediliyor. Toplumun, insanların en az bir insan psikolojisi kitaplarından okumalı ya da araştırma yapmalı.
en çok kurban kadınlar
Çünkü her ülkede kadınların çoğu erkek tarafından yönetilmekten memnun. Bu da erkeğin kadın üstünde üstünlük kurmasına ve onu rahatça kendi çıkarları için kullanıp her duygusunu sömürmesine izin veriyor.
Sen niye bu kadar erkek inceli gibi konuşuyorsun? Ayrıca ne iş yapıyor veya ne okuyorsun?
bunun yönetilmekle alakası yok öyle kız sayısıda çok az zaten artık geri kalanıda öldürülüyor
Katılıyorum buna son zamanlarda arttı
Değişik charsın erkek nefreti var gibi yorumların var biraz kontrol ettim
öyle zaten
sevmem için bi sebep yok
Nefret etmen için sebep ne peki
baskı kurmaya zorbalamaya çalışmaları
Benden nefret ediyor musun?
yüzde 5lik kesimi severim düşünce yapısına bağlı diğerleri hep birbirinin aynı
Hahaha %5lik kesime dahilim o zaman nefret etmediğine göre. Harika anlaşabildiğimize sevindim. Bu kadar sert ve hırçın olma farklı anlaşılıyorsun
başkalarının düşüncesi umrumda değil
Biliyorum ben de böyleyim ama yine de demek istediğim iyi kızsın
Daha çok muhabbet etmek isterdim belki bir ara müsait olduğumuz vakit. Görüşürüz!
olabilir
Erkkler 5 pars etmez bendr dahil
Bazıları için söylüyorum hepsi değil ama ailesinde gerçek sevgiyi görmediği için kiskanilmayi sevilmekle karıştırıyor ve kısıtlanmayı ise sahiplenilme zannediyor
narsist bunların ötesinde zamanla hobisini sevdiği şeyleri arkadaşlarını ailesini elinden alır sürekli eleştirir kötü davranır hâlâ nasıl bu insanlarla evlenip 20 yıl yaşayan bile var nasıl olabiliyor nasıl anlamıyor fark etmiyor aklım almıyor gerçekten
evet ama genede bunun için hızlı ilerliyor aynısı başıma gelmişti eğer güçlü bi karakterin çizgilerin sınırın yoksa gerçekten tuzağa fena düşersin ben anlar anlamaz başımdan savdım bi de hemen evlenmeye çalışıyorlar ve kişiyi sosyal ortamdan aktivitelerden mahrum bırakmaya çalışıp kendine bağımlı özgüvensiz biri haline getirmeye çalışıyorlar hayvandan bile kıskanıyor
Bak, bu konuda çok haklısın ve dokunaklı bir noktaya değinmişsin. Narsist erkekler ilişki başında öyle iyi rol yapıyor ki, çoğu kadın farkına varmadan o tuzağa düşüyor. Empatiyle yaklaşıyor, “Belki düzelir” diyor, sonra işin içinden çıkamıyor. Toplumda hâlâ “ilişkiye emek ver” baskısı olduğu için zarar gördüğünü kabullenmek de zor oluyor. Senin de dediğin gibi, bu taviz vermeler kişiyi zamanla tamamen tükenmiş hissettirebiliyor. Görmezden gelmek ya da umursamamak çare olmuyor, bu tarz insanlardan uzak durmak en sağlıklısı. Herkese gözünü dört açmasını tavsiye ederim. 👀💔
Cevap
3Cevap
Çünkü gözleri erkeğin fiziğinde oluyor azıcık ilgi görseler dipleri düşüyor gadası
her narsistin fiziği iyi değil ki aynısı benimde arkadaşımın başına da geldi ben hemen uyardım uzaklaştırdım
Allah'tan senin gibi arkadaşı var uyarı yapmışsın
Siz kardeşim kendinize çekiyorsanız biz ne yapalım
kadın erkek sayısı eşit
Değersiz olduklarını düşündükleri için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?