İnsanlar seni yanlış anladığında ne hissedersin?

İnsanlar beni yanlış anladığında içimde karmaşık bir duygu oluşur. Önce hayal kırıklığı yaşarım; çünkü kendimi açıkça ifade ettiğimi sanarken karşımdakinin beni bambaşka bir şekilde algılaması canımı yakar. Ardından kendimi sorgularım: “Acaba nerede hata yaptım?” diye. Bazen açıklama yapma isteği doğar içimde, bazense susmayı seçerim, çünkü anlatmak da yorucu gelir. Özellikle niyetimin iyi olduğu durumlarda yanlış anlaşılmak daha da sarsıcıdır. Bir noktadan sonra şunu öğrendim: Herkesin anlayabildiği kadar bir dünyası var ve bu, bazen senin gerçekliğini içine almıyor.

İnsanlar seni yanlış anladığında ne hissedersin?

16 Mayıs 2025 cuma Saat 20.20

Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru 🦸🏻‍♂️🦸🏻‍♂️
İnsanlar seni yanlış anladığında ne hissedersin?
Cevapla