Erkek kankam çok pisirik bir karaktere sahip bakın olaya?

Ben bu çocukla bayadir konuşup bulsuuruz kankayiz. İkimizda 26 yiz. İkimizde gistermeyiz yasimizi. O hiç gostermiyor ama 21 gibi bişey duruyor. Aşırı çocuksu minyon biri hani erkeksi değil boyu da kısa. İyi biri. Etkilenmedim ondan zamaninda zaten erkilensswm sevgilim olurdu. Her neyse işte dün motor ogretiyodu bana mahallede bı adam geldi yanımıza içmiş biraz ama ben o an içtiğini farkedemedim. Arkadaşım farketmiş. İşte adam mal mal konuştu kekeliyodu da aşırı sinir oldum bize ne karisiyo felan oldum laf soktum tartıştım felan. Arkadaşıma dedi hadi gidek ya bu hala adamı dinliyor avel Abel suratına bakıp ben dedim de uzaklaştık. Başka erkek olsa ne diyon kardeş sen der biraz küfür eder beni alır giderdi çok pasif defil mi ya birkaç kez daha böyle şey oldu sizce
Erkek kankam çok pisirik bir karaktere sahip bakın olaya?
Cevapla