Şarkıda romantik romantik söylüyorlardı ama bana itici geldi.

Şarkıda romantik romantik söylüyorlardı ama bana itici geldi.

Kendi güvensizliği ve hastalığıdır yeri geldiği zaman ben de kıskançlık yaparım ama bu kadar da niye selam verdin niye konuştun niye yaklaştı diyen insan bir zahmet kimseyle olmasın ama ben de kıskancım genişte değilim her şeyde olsunlar
Kadını korumacı bir tavır adı altında kıskançlığıyla çevreleyen erkekleri sevmiyorum.
Kendi başının çaresine bakabilen kadınları seviyorum. Elzem durumlarda yanında olduğunu hissettirmek yeter.
Buradaki “Yanına yaklaşanı yakarım” lafı, romantizm kılıfında kıskançlığın ve sahiplenmenin parlatılması aslında. Özünde korumak gibi gözükse de, sınırları aşan bir kontrolcülüğe ve bazen zorbaca bir tutuma kapı aralayabilir. Şarkılar masum gibi dursa da o cümle kulağa biraz gereksiz tehditkâr geliyor, sana hak veriyorum. İlişkide baskı veya tehdit, hangi ambalaja sarılırsa sarılsın havalı değil, hiç çekici de değil. Senin huzurun önemli! 🕵️♀️💔
Cevap
5Cevap
Kıskançtır. Zor balık ayrı bence kıskançlık ayrı çünkü. Kıskançlık kişiye özel yapar sevdiği insana yaparız zorbalık ise her yerde herkese her an her şeyi yapabilecek durumda bir insandır. Trafikte markette tribünde market kuyruğunda yani aklına gelecek her yerde.
Seversin aidiyet hissedersin bu bambaşka, kıskançlık mevzu bamkaşka mesela. Diyelim ki bir cafeye gittiniz kız arkadaşınızı biri bakışlarıyla taciz ediyor orada korumacı tavır gütmek bence olması gereken hamledir. Ancak durup dururken erkek arkadaşınız, "sana yaklaşana dünyayı dar ederim " gibi bir cümle kurduysa bu onun kompleksi, kıskançlık duygusunu beslediğini gösteriyor. 🕵💖
Kadın bu sözü erkeğe söyletmemeli bence. Keza aynı şey erkek içinde geçerli. Gerçi modernlik ve özgürlük her insanın kendisine özel yorumlanması durumunu yaşıyor iken de bu çok zordur.
Ortada bişey yokken de söylüyor bazıları
O zaman orada psikolojik bir sıkıntı var demektir. Birini sevmek ya da biriyle sevgili olmak demek onu kısıtlama hakkın olduğunu göstermez. Sevmemeyi tercih edeceksin o zaman yahutta adam gibi sevginin arkasında duracaksın. Dansöz gibi kıvırmaya bahane ardına saklanmaya gerek yok.
Doğru
Teşekkürler
Bunu diyen adam kıskanmıyor, seni bir mal olarak görüp kısıtlamaya çalışıyordur. Böylelerinden uzak durun, ilk psikolojik şiddete sonrasında fiziksel şiddete başvurur bu tipler
Fazla toksik gerek yok şimdi ay ne romantik falan desek bile ilerdeki zamanda farklı bir boyuta geçer
Tabi ki bugün bu tatlı gelir yarın arta arta devam eder işte hep bu kiskacligin hastalık boyutunun sonu inanılmaz yerlere variyor
Yanii görseldeki bana yaklasmasin bir zahmet sjsj
Bir sebebi var demek mesela sevgilime yavşayan mezarını hazırlasın yani bu konular da şaka yapmam.
Zorbadan ziyade aşırı baskıcı ve kaba biridir bence
Hödük ve aldatma potansiyeli yüksek olandır
Nasıl doğru tespit
Bence korkutucu…
Tehlikelidir uzak durmak gerekir
Herhangi biri öyle desin o an soğurum.
Evet
Mağara adamı olabilr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?