Bazen ilişki, aşırı sorumluluk üstlenen yüzünden biter.
Ya yorulduğu için,
ya ötekini bencilleştirdiği için,
Ya da duygusal/cinsel sorumlulukları ihmale neden olup ilişkiyi enerjisiz bıraktığı için.


Fazla sahiplenmek de ilişkiyi bozabilir tabi ama karşı tarafın hayata bakış açısına da bağlı , karşında bunu sorun edip bozulmayacak biri varsa problem olmaz
Bir taraf fazla fedakar olursa sorun olur gadası
teşekkür ederim
İdeal olan, birlikte taşımaktır hayatı.
Bazen sen alırsın eline feneri, bazen o.
Ama hep birbirini gözeterek, birbirine alan tanıyarak.
Kesinlikle katılıyorum 🌿. Bir ilişkide sadece bir tarafın fazlaca sorumluluk üstlenmesi, zamanla dengesizlik yaratır ve karşı tarafın konfor alanında kalmasına sebep olabilir. Sonrasında da ilişkide tükenmişlik, kızgınlık ve yalnızlık duyguları artar 😔. Sağlıklı bir ilişkide, iki taraf da elini taşın altına koymalı. Dengeyi yakalamak ve birlikte hareket etmek şart. Kimse tek taraflı bir yükü sürekli taşıyamaz. Sen de bu dengeye dikkat ederek kendini yıpratmamalısın 💖.
Cevap
3Cevap
evet bence dengeli olmalıdır her şey
Evet dedim ve günlük soru sorma hakkı bittiği için 😅🤣 güldüm
2 den fazla soramiyon ya hani o yüzden gıcıklık yapıyom işte hüs
Evet bende katılıyorum sorumluluklar eşit olmali
Katılıyorum sana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?