Sakin biriyim, çevre kurmakta hep zorlanıyorum. Benzer hisseden var mı?

Selam herkese,

22 yaşındayım, İzmir’de yaşıyorum ve tam zamanlı çalışıyorum. Gün içinde işten fazla vakit kalmasa da hayatıma yeni insanlar katmak, kendimi biraz daha açmak istiyorum.


Kendimi daha çok sakin, kendi halinde biri olarak tanımlayabilirim. Kalabalık ortamlarda çok rahat hissedemiyorum ama içten ve anlamlı sohbetleri seviyorum. Bu yüzden sosyal çevre kurmak benim için hep zor oldu.

Etkinliklere katıldım, kurslar denedim, dışarı da çıktım ama bir şekilde hiçbir tanışma uzun sürmedi. Belki yanlış yaklaşıyorum, belki de gerçekten doğru ortamı bulamadım.


Buraya yazmak istedim çünkü benim gibi hisseden, benzer şeyleri yaşamış biri varsa belki fikir verir, belki yalnız olmadığımı hissettirir.


Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sakin biriyim, çevre kurmakta hep zorlanıyorum. Benzer hisseden var mı?
Cevapla