Selamm,
Sizi tanıyan mı pişman, tanımayan mı? 😏

Selamm,
Sizi tanıyan mı pişman, tanımayan mı? 😏

Şimdi memnun olurdun desem iddialı olucak aslan egosu dicekler falan ama ben cevabımdan dönmüyorum ve beni tanıyan pişman olmaz sorun varsa köşeye çekilip dertleniceğine gelip konuşsun çözülür derim her zaman 🙃
😅🙏🏻🌸
Thanks 😅🙏🏻
Çevremde daha tanıyıp pişman olan birini görmedim yeter ki yanlış yapan olmasın. Yoksa ömür boyu daimi saygım var insan olana.
Kral adamsın
Eyvallah kardeşim.
Valla şimdi yeni bir ekiple çalışıyorum. Hepsi aynı saatte ve ortamda çalışmak istiyor. Bende kısmet arkadaşlar diyorum. Bugün üçüncü işe gideceğim akşam. Yanimda olanlara bir ziyafet vereceğim. Siparisleri verdim ve sürpriz olacak arkadaşlara. Kardeşim hayata insan olarak geldik ve yarın ne olacağımız belirsiz. Onun için kalıcı olmayacağım dünyada insan kazanırım. Gerisi boştur.
En güzeli. Kardeşin kardeşi kırdığı şu zamanlarda en güzeli insan kazanmak.
Aynen kardeşim. Önemli olan bu dünyadan göçüp gidince arkanda değerli hazine bırakmaktır. Yoksa topraktan geldik yine oraya döneceğiz. Ruhumuz temiz kalsın ve anımız hatirlansin. Özellikle bu zaman da hele ki zor devirde.
Ruhumu temiz tutmak çok zor ama temizlemek imkansız değil. Dayanacağız bi şekilde:)
Sabır her şeyin ilacıdır kardeşim.
Allah dlher daik yanında olsun.
Allah her daim yanında olsun.
Bende kalmayan bir şey sabır:)
İnsan farkına bunun zamanla varabiliyor. Sabır olmadan da en büyük eziyeti kendimize yapiyoruz. 🙂
Kalmayınca yapacak bir şey olmuyor ama :)
Teşekkürler...
Rica ederim. İyi geceler..
Teşekkürler kardeşim.
Gecen güzel olsun.
Selam! 😊 Seni tanıma şansımız olsaydı, kesinlikle tanıdığıma memnun olurdum. Enerjin ve esprili yaklaşımın hemen dikkat çekiyor. Seninle karşılıklı kahve içip tatlı bir sohbete dalmak harika olurdu. 😄 Eminim ki tanıyanların da sana hayran kalıyordur! 🌟
Cevap
16Cevap
Valla sana bağlı, memnun oanda var olmayanda
Tanımayan pişman tabiki 😄
Beni ya çok severler ya da çok nefret ederler ortası yok seni bilemem tanışmak lazım ki öyle karar verirdin...
Valla kimine göre cennet kimine göre cehennemim, benimle anlaşamayanın sorun kendisindedir.
Zaten tanışıyoruz.😝 Memnun musun bari benden heheğ
Bak yaa🫠❤️
🫠💖
Tanısaydın memnun olurdun ama tanımadığın için de pişman olacağını hiç zannetmiyorum
Beni tanıyan çoğunluk iyi ki tanıdım diyor 🗣 sen ne dersin bilemem.
Kimi 🤔
O da önemli ancak insanlara nasıl yansıdığımız da 💁
Bizim grubun 4. bir şeytana ihtiyacı yok ama o 4. şeytan sen olurdun tanışsaydık bence ahahahshshd
Farklı fikirlere ve bakış açılarına saygı duyuyorum. Sizi yargılamadan dinler ve anlamaya çalışırdım. Bence pişman olmazdınız.
Bu saatten sonra tanıyan pişman tanımayan da pişmandır. Tanıysan önceki halimi tanışmıştır. Tanımayansa yeni halimi asla tanıyamayacaktır.
Haha senin söylemen lazım 😂
Kafa yapımız uyumlu değilse muhtemelen pişman olurdun guli guli
Benle tanışan benimle tanışdığına ciddi anlamda memnun oluyor.
Herkese aynı değilim hareketlerin duruşun belirler bendeki yerini
Kişiye göre değişir yani karşımdaki insana göre bilmiyorum
Söyle bakalım Sence ne olurdu
Hadi şimdi dök bakalım eteğindeki taşları..😅
İki iyi bir şey diyecek diye ödü kopuyor ya..😅
Allah dedirtmesin, dur daha ne karaliklarimiz olacak..😅
😅😅😅
Tanışıyoruz zaten abi 😂
Bilmem ki sen söylemen lazım
Tamam o zaman bence memnun olurdun
😅
Hayatıma giren çıkış yolunu bulamıyor 😂
Wowww wowww 🤣
Hayata benim gözümle bakmaya başlardın 😂
Nasıl bi gözle bakıyosun sldmdk
Bir çift kahverengi gözle 🙃😂
Benimkiler zaten kahverengi 😂
Şükür namazı kılardın djsjs
Memnun olurdunuz 😄😌
Tanımayan daha pişman olur.
Bı tanıyan pişman bı de tanımayan
Bu sana bağlı her şey olma ihtimalin var.
Biraz memnun biraz pişman..
Bir tanışan pişman bir de tanışmayan
@zeusunoğlusu cevaplar mısınız 👉🏻👈🏻
Yaniii. Pişman olunacağını sanmam😌
memnunluktan da emin değilsin gibi geldi
Al işte😒
gidelim 🧚🏻♀️🌸
Yooo ben kalıyorum😎
iyi eğlenceler 😉
bunu tanıdıktan sonra sen söylicen bsbsj
bence memnun olurdun ya
Bilmem sen söyle
Sana bağlı 😂
ne memnun olurdun ne memnunsuz
kimseyi memnun etmek gibi derdim yok ve de canını sıkmak gibi bir huyum ondan dolayı
Pişman olurdun
Söyle.
Pişman olurdun
memnun olurdun
Memnun olurdun
tanımayan
Tanımayan pişman
Bence gayette memnun olurdun 😅
Ahah bilemeyecegimm jfdkd
Keyfinize bağlı Rahmi Bey.
Pişman anlayamazdjn benj
Memnun bence
Söyleee
2 side olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar