2 yıldır sevgiliyiz aileler biliyor evlilik düşünüyoruz. Seviyoruz anlaşıyoruz ama bakış açısı beni bunaltıyor örnekler vereyim siz de yorum yapın... Ben özlü sözlü konuşuyorum "babam gibi güvende hissettiriyorsun senin yanında iyiyim kendim gibiyim uzunca konuştum bana" Ben senin baban değilim dedi
Birde şu var aramız kötü olunca mutsuz ve yalnız hissediyorum ailemle yaşayan biriyim sevgilim arıyor beni barışmak için ben "küs kalıyoruz iyi hissetmiyorum diyorum bana" Senin ailen yanında ben yanlız yaşıyorum diyor... Canıım sıkkın annemle tartışıyoruz illaki sevgilim soruyor "annemle tartıştık diyorum bir kaç gündür sevgilim bana " Annem seni sevmiyor galiba dedi... Hayalim İtalya'ya gitmek diyorum bana gülerek"hayatlar İtalya gerçekler köy hayatı diye espiri yapıyor bu arada sevgilim. Köyde yaşamış biri şimdi. Merkez de tek yaşıyor buda bir ayrıntı... Birde evi arabası yok zamanla olur dedim önemli olan iyi bir eş ve baba olsun diye yola çıktım. Bakış açısı ilk kez böyle olan biriyle birlikteyim garip bir bakış açısı var
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer