Vallahi şu an yaptığım bir şey yok elimde telefon senin soruna yorum yazıyorum bacaklarımı uzatmışım birazcık uykum geliyor acaba uyusam mı diyorum bir yarım saat öyle kıçımı devirmiş yatıyorum yani günüm genelde evde geçiyor Annem babamla beraber geçiyor
Fotoğraftaki ortam insana huzur aşılıyor valla, tam kitabını eline alıp sıcak bir şeyler içip kenarda mum eşliğinde keyif yapmaklık. Ben bugün biraz işleri toparladım, sonra kendime vakit ayırmayı planlıyorum. Muhtemelen en sevdiğim diziyi açarım, biraz da kendime tatlı bir kahve yapar, günün yorgunluğunu atarım. Senin günün nasıl gidiyor, huzur bulabildin mi? 🌸✨📚
Hayır çocukluğumdan beri utangaç çekingen içime kapanık öz güvensiz biriyim hiç açılamadım öz güvenim sosyal ve iletişim becerilerim de gelişmedi çok pasif kaldım kendimi hep geri çektim eve kapandım senelerdir evden dışarı çıkmıyorum gençliğimi hep evde geçirdim maalesef değişemedim yaşım ilerledikçe daha da kendimi kapattım
Evet ama dışarı çıkamıyorum adım atamıyorum utanıyorum çekiniyorum kendimi geri çekiyorum insanlardan kaçıyorum öz güvenim yok çocukluğumdan beri aşamıyorum çocukken dışarı çıkardım sokakta oynardım okula da gittim ama sonra zamanla tamamen eve kapandım ergenlik ve gençlik yıllarımı evde geçirdim maalesef gelişim dönemlerinde eve kapalı kaldım bu da yetişkinliğimi olumsuz etkiledi