Sizin hayatınızdaki insanlara davranış felsefeniz nedir?

Hayatımızın up uzun yollarımızda durak olur ve o duraklarda yeni insanlar konar, bazıları ise kalıcı bazıları ise gidici. Ölüm var, herkes hayatımızın bir köşesinden geçer, hep tebessüm etmek, iyi davranmamız gerekiyor.

Sizin hayatınızdaki insanlara davranış felsefeniz nedir?

Ne diyordu şiirinde Cahit Zarifoğlu? "Burası dünya! Ne çok kıymetlendirdik. Oysa bir tarla idi; ekip biçip gidecektik."

Gökyüzüne tutunur, kanatlanır yüreğimiz..
Gökyüzüne tutunur, kanatlanır yüreğimiz..

Unutmaan ekleyeyim: Tebessüm etmek sadakadır. : )

Sizin hayatınızdaki insanlara davranış felsefeniz nedir?
Cevapla