Sizce yaşıma göre hareket etmiyor muyum asosyal miyim?

19'um ben pek parti, cafe, ortam, bar sevmiyorum en sevdiğim aktivite arabaya atlayıp sessiz ıssız yerlerde araba içinde uzanıp uzayı izlemek ne bilim karı kız ortamı ayağına yapılan şeyleri sevmiyorum tiksiniyorum alkol içmeyi sevmem sigarayi çok nadir kullanırım

Ama ailem sürekli beni asosyallik ile bağdaştırıyor ama ben sevmiyorum ya genel olarak insanları sevmiyorum

Kendim gibi bir kızı da bulamadığım için yalnız kalıyorum

Sürekli beni değiştirmeye çalışıyorlar ama ben buyum ya yaşıtlarıma göre yaşlıyım evet ama ben böyle huzur buluyorum

Sizce yaşıma göre hareket etmiyor muyum asosyal miyim?
Cevapla