Hayatını kaydederek mi? yoksa anı yaşayıp, unutulmasını umursamadan mı geçiriyorsun?

Hayatını kaydederek mi? yoksa anı yaşayıp, unutulmasını umursamadan mı geçiriyorsun?
Cevapla