Hikâyenin sonunda hepimiz toprak sahibi olacağız..
her şey boş anlamsız şimdi gözümde..
Hikâyenin sonunda hepimiz toprak sahibi olacağız..
her şey boş anlamsız şimdi gözümde..
Kendine iyi bak... Bu inceden bir veda havasıdır.
Hayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
Ellerin, kolların bağlansa da
Başında kasırgalar kopsa da
Sen tüm gücünle karşı koysan da
Seni acımasız sevdaya salar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Haklısın, biraz geç karşılaştık
Oysa hiç konuşmadan anlaştık
Bazı şeyler var ki söylenmiyor
Biz senle sözleri susarak aştık
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Yalanlar ortasında kaldı tüm çocukluk anılarım
Çizgi romanların dışında bir kahraman bulamadım
Toz pembe olmasaydı keşke tüm rüyalarım
Hep sorular sordum ama cevaplarını alamadım
Hep yalan söylenmiş hep yalan
Paran oldukça savur, zenginlere her gün özeldir
Birde sokak çocuklarına sor
Kirlenmek güzel mi?
Cevap
14Cevap
Metallica - Unnamed Feeling
Get the out of here
I just wanna get the f*ck away from me
I rage, I glaze, I hurt, I hate
I hate it all, why? Why? Why me?
S. iktir git buradan
Kendimden s. iktir olup gitmek istiyorum
Sinirleniyorum, donuklaşıyorum, canım acıyor, nefret ediyorum
Hepsinden nefret ediyorum, neden? Neden? Neden ben?
Bu hayatta en önemli şey itibardır İtibar gördüğün her ortamda'da sana ayrılan bir yer vardır.
Güne başlama müziği olsun
https://youtu.be/2YYLr6yVruQ?si=qBH8GgEjIgR1bbHANᴇ ᴋᴀᴅᴀʀ ᴅᴏɢ̆ʀᴜ ꜱᴏ̈ʏʟᴇᴍɪꜱ̧ ꜱ̧ᴀɪʀɪɴ ʙɪʀɪ, Hᴇʀᴋᴇꜱɪ ᴍᴜᴛʟᴜ ᴇᴛᴍᴇᴋ ᴢᴏʀᴜɴᴅᴀʏıᴍ ᴢᴀɴɴᴇᴛᴛɪᴍ. Bᴇɴɪᴍ ᴅᴇ ᴍᴜᴛʟᴜ ᴏʟᴍᴀᴍ ɢᴇʀᴇᴋᴛɪɢ̆ɪɴɪ ᴜɴᴜᴛᴍᴜꜱ̧ᴜᴍ.🍂
iki günlük Fani dünya
https://www.youtube.com/embed/tr9M8i74-OMİyi geceler.
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun, beraber olamayız benim gibi biliyorsun..
Günü nasıl kapattim bilmiyorum en son uyumusum ama nasil
Ben sigara dumanının altında yana yana en sonunda kül oldum...
Ne gibi gelişmeler oldu hayatında ve neticesi bu cümle oldu?
Niyeyse aklıma dumansız sigaranın, köpüksüz biranın, sensiz şu hayatın şarkısı geldi
Gereksiz şeylere takılıp iyi olanı kötüye kırdırmayın.
Gökhan güney -ne kaldı ki
Sevgilerimle ve saygılarla 🙏🏽✨️
Tam da Müslüm gürses seni yazdım kalbime şarkısını dinlerken soruyu görmüş olmam 😅
Bırakalım, acıtır gibi severek diyorum🥂
Sal Gitsin
Sagopa Kajmer
senden otlanirim
Şanışer Ne için yaşıyorum 😌
Üc hürel
Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş miş
Aziz piyade / katil hakim.
Ben yabancı şarkılar dinliyorum mesela elyotto sugar crash
Yedinci ev-sevsene beni.
Duvalarda konuşmuyor
Emre aydın kırlangıç
Bırakırız efendim..
Sezen aksu son bakis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?