Kapalı olmak zor geliyor bazen açıklarla da alay ediyorlar mıdır acaba?

Muhafazakar diye alay etti biri ama uzaktan

Kapalı olmak zor geliyor bazen açıklarla da alay ediyorlar mıdır acaba?
Cevapla