Bir şey yapınca neden insanların sürekli gözü üzerimiz de olur?

Ben bir şeyleri demek zorunda değilim. İş yerinde tatlı ikram edilince almak istemiyorum mesela niye diyette misin diyorlar... ya da bir şeyi yemediğimi fark ediyorlar aynı ortam sonucta sanırsam diyettesin diyorlar... sürekli bir sorgulama bu ne ya cidden sıkıldım... napmam lazım

Bir şey yapınca neden insanların sürekli gözü üzerimiz de olur?
Cevapla